Har alle fått hemmeligvenngaven?

~Blikk~

Elsker forumet
Har alle som var med på runden fått gave?? Syns det har vært så stille rundt dette... 

Jeg har fått min, men aner ikke hvem jeg har fått den av. Aner heller ikke om gaven jeg sendte har blitt mottatt...

Jeg har ikke fått...,  og tror også gaven jeg gav var uten noe skikkelig hint :(

Jeg fikk min av Åsa80. Fikk en body med sebra på og en grå joggedress :)
Men vet ikke om min gave er kommet frem :(

Jeg har fått min gave. Men vet at gaven jeg sendte var uten hint, så vet ikke om den er kommet frem.

jeg har fått min!:D Den var avdelse nydelig:D  Falt rett i min smak ang klær!:)
Hintet jeg fikk var at det ligger i hennes signatur så jeg jobber hardt her for å finne det ut;D

Lurer å på om min gave er komment fram

jeg har fått min!:D Den var avdelse nydelig:D  Falt rett i min smak ang klær!:)
Hintet jeg fikk var at det ligger i hennes signatur så jeg jobber hardt her for å finne det ut;D

Lurer å på om min gave er komment fram

Eg har fått min! Kjempekoselig!
Har sendt min gave for lenge siden, og trur vedkommende har fått den. Men hu va med på HV på 2 forum.... va nok et dårlig hint der einplass.. men vett kje om d gjekk an å forstå.. hehe

yr^ skrev:
Har sendt min gave for lenge siden, og trur vedkommende har fått den. Men hu va med på HV på 2 forum.... va nok et dårlig hint der einplass.. men vett kje om d gjekk an å forstå.. hehe

Hmmm.... Var du min hemmelige venn tro? Jeg fikk ett par nydelige ull tøfler :)

4hjerter skrev:

yr^ skrev:

Hmmm.... Var du min hemmelige venn tro? Jeg fikk ett par nydelige ull tøfler :)

Jeg har ikke fått, og vet ikke om min har kommet frem heller

Må si jeg syns det er litt kjipt at folk ikke offentliggjør litt når de har fått pakkene sine, det er jo noe av det som er koselig med hele opplegget, høre hva andre har fått og om de er fornøyde;) Gjerne vise frem bilder ol også:) 

Nå har jeg fått min hemmeligvenn gave.... Fikk i går. Så da skal jeg ordne med bilde etterhvert. Den var kjempefin...  sukk hjerte så søt dress :) Men skal prøve å ordne bilde når jeg kommer hjem

Hei. Jeg har fått min også for lenge siden ...men pga vi har vært på tur og i tillegg hatt store problemer med nettet vårt  har jeg desverre ikke vært her på noen uker

Men altså jeg fikk en søt body, teppe, bukse og votter nydelig alt sammen så TUSEN HJERTELIG TAKK   Kan det ha vært Fancy som var min hemmelige venn??

LillMi jeg var din hemmelige venn

Tuttlå skrev:
LillMi jeg var din hemmelige venn

Åh, så koselig! Tusen takk!!!:D Var veldig fin gave:) 

Tuttlå skrev:
Hei. Jeg har fått min også for lenge siden ...men pga vi har vært på tur og i tillegg hatt store problemer med nettet vårt  har jeg desverre ikke vært her på noen uker

Men altså jeg fikk en søt body, teppe, bukse og votter nydelig alt sammen så TUSEN HJERTELIG TAKK   Kan det ha vært Fancy som var min hemmelige venn??

Det stemmer Lurte nesten på om jeg skulle kjøre den ned til deg. Hehe

sorry for at jeg ikke har vært inne på en stund hatt problemer med nett og hatt mye å gjøre.. 

dere som ikke har fått gave si i fra til meg på melding. 

Får ikke til å legge ut bilde her inne, men har lagt ut på face :) Jeg var superfornøyd :)

Back
Topp