Har alle brukket noe?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Inspirert av tråden til Buster..

Hvor mange ganger har dere brukket noe bein i kroppen?[8|]

Jeg kan svare først - 0 - NULL ganger - var alltid oppskrapa da jeg var liten, men brakk aldri noe[8|]

Jeg har brukket et ben to ganger!

Første gang var jeg 10 år. Det skjedde da jeg skulle dusje etter en gymtime. Jentene i klassen min hadde funnet på en "gøy" ? lek med å legge såpene sine på gulvet for så å skli att og frem der inne i fellesdusjen. Jeg var en av de siste så da jeg skulle inn der var det blitt VELDIG GLATT! Så jeg datt med en gang jeg kom inn og brakk armen!

Andre gang var jeg 24 og spennte borti støvsugeren som sto i veien [:@] og da brakk jeg lilletåa [&:]

Ok...sett dere godt til rette, her er masse lesestoff!! [:)]
 Foruten masse forstuinger og brister(gidder jeg ikke ta med):

*Høgre storetå (var forbanna på søstra mi og sparka i dørkarmen)
*Høgre håndledd (spilte kanonball)
*Høgre lillefinger (knuste hele leddet da jeg tryna og traff en stolkant med hånda, måtte operere og sette inn to pinner i fingeren. Den er misfostra enda[&:])
*Høgre bein ( tryna ned en bakke på nyttårsafta 2000 med ca.5 i promille)
*2 fortenner (tryna i en asfaltkant og greidde ikke ta meg for, forøvrig også med høy promille)
*Ryggen (kompresjonsbrudd etter en bilulykke, var sengeliggende i over 2 mnd.)
*Høgre lillefinger( i samme bilulykke)
*Høgre lilletå (sparka i vogna ja)

Da tror jeg at jeg har med alt, har visst gått hardt ut over høgre side ser jeg!! [&:] 

ORIGINAL: buster

Ok...sett dere godt til rette, her er masse lesestoff!! [:)]
Foruten masse forstuinger og brister(gidder jeg ikke ta med):

*Høgre storetå (var forbanna på søstra mi og sparka i dørkarmen)
*Høgre håndledd (spilte kanonball)
*Høgre lillefinger (knuste hele leddet da jeg tryna og traff en stolkant med hånda, måtte operere og sette inn to pinner i fingeren. Den er misfostra enda[&:])
*Høgre bein ( tryna ned en bakke på nyttårsafta 2000 med ca.5 i promille)
*2 fortenner (tryna i en asfaltkant og greidde ikke ta meg for, forøvrig også med høy promille)
*Ryggen (kompresjonsbrudd etter en bilulykke, var sengeliggende i over 2 mnd.)
*Høgre lillefinger( i samme bilulykke)
*Høgre lilletå (sparka i vogna ja)

Da tror jeg at jeg har med alt, har visst gått hardt ut over høgre side ser jeg!! [&:] 

Benskjørhet ute og går?[8|]

Håper ikke d...[&:]
Er bare ei stor KLØNE tror jeg!!! [:D]
Og litt uheldig også..[:)]

ORIGINAL: buster

Håper ikke d...[&:]
Er bare ei stor KLØNE tror jeg!!! [:D]
Og litt uheldig også..[:)]

det er igrunn jeg også - men har aldri brukket noe likevel - kan det ha med å gjøre at jeg alltid har vert veldig glad i melk?[8|]

Det er jeg også!!
Har alltid drukket mye melk!![:D]

Hehehehe...like vimsete som meg du da Buster...[:D]

To ribbeben: datt ned fra et tre på barneskolen
En lilletå: sparka borti en planke... fikk også en spiker som var der gjennom storetåa.
Lillefingeren to ganger: en gang tryna på glatte fjøresteiner og en gang på håndball.
knuste noen småbein i fotbladet: Hoppa ned en trapp på håndballtrening da det viste seg at den jeg var forelska i var der...[:-] Thihihi...sjenert?neeeeei...

Har også forstuet både fingrer, føtter og hender, slitt sener i både hender og føtter, og fått fingrer ut av ledd....men har dratt de på plass da. [:D]
Opperert for kroninsk blærekatarr, en eggstokk og blindtarm..
Slått begge fortennene oppi nesa omtrent, så måtte oppereres ut... da jeg lekte snøplog med en spark...

Ellers så tror jeg at jeg henger bra sammen! [:D]

Brakk ryggen da jeg var 12 år..... Ski har altså aldri vært min sterkeste egenskap [:D] Spesielt ikke når man skal eksperimentere på hopp... (stoore hopp)!![:D][:D]

Første og eneste og siste gang jeg spilte forball brakk jeg 3 ben i fotbladet[&:]
3 ribbein da jeg datt i en trapp ...noe bedugget og for maaaaange år siden[;)]

Har masse andre skader men det var vel bare brudd det ble spurt etter her tro [;)]

Knakk høyre foten min da jeg var 6 år gammel (sprang om kapp med søskenbarnet mitt)
Knakk 2 ribbebein og fikk brist i 3 når jeg var 14 år (bomma på tjukkasen i høydehopp, jeg kom over, men satsa for langt ute, og det var ikke lagt ut tynne madrasser rundt tjukkasen)
Ellers er jeg en mester i å forstue høyre ankel (slakt leddbånd)

Skal vi se.

Venstre arm : brakk den da jeg og ei venninde var på ridetur med travhester. Satte de i trav opp en bakke, men da vi skulle stoppe de hadde dem fått blod på tann. Datt av i en sving og brakk armen. Pluss diverse "skid marks" nedover hele høyre side og ryggen. Havnet på sykehuset og måtte opperere inn en plate i armen. Da den ble tatt ut igjen (av personlige grunner) greide jeg å brekke armen nesten helt igjen så jeg måtte gå med gips i 6 uker. Da den var av trodde jeg at jeg hadde bristet den to dager før jeg dro til syden, men den ble bra så jeg var skikkelig lettet.

Høyre ankel : Jeg skulle på butikken i februar 03 for å kjøpe meg brød og datt på isen. Tro oppå fotbladet da jeg prøvde å dette på ryggen isteden for magen. Var 29 uker på vei med Christian.
Det bar rett inn på sykehuset hvor jeg måtte få spinalbedøvelse og det er ikke lett når man er gravid. Legen stakk mellom 15 - 20 ganger før en annen lege måtte ta over. Jeg var på kanten til hysteri og gråt så tårene sprutet.
Spurte om jeg ikke kunne få narkose, men da ble sykepleieren skikkelig pisst... Du får starte å tenke på den som ligger i magen sa hun....slutt å gråt, det gjør ikke så vondt.... skulle drept kjærringa.
Snakket med anestilegen under operasjonen om det var farlig med narkose og han sa at de foretrakk å gjøre det som var best for barnet, men at narkose ikke var farlig. Og så lenge jeg hadde det bra, så hadde barnet det bra. Vel... hørtes det ut som om jeg hadde det bra ?????

Så det er mine historeier.

Mange rare historier her.. og ikke så veldig kjekke for dem som opplevde dem da.. [8|]
Det nermeste jeg har vert å brekke noe er vel å knuse skallen[X(] men lever fortsatt, da - uten så altfor grusomme hjerneskader[8|]

Back
Topp