Har alle begynt med brød??

Villemoen

Forumet er livet
Vi har ikkje, for ho setter jo støvkorn i halsen...

Er vi seint ute? mangler ho ting i kosten når ho ikkje får brød?

Trur eg får begynne snart....

Har det vi hvertfall. Tok noen dager før han sluttet å brekke seg, og det tok 1 uke før han begynte å svelge dem og 1 uke før han spiste en hel brødskive.

Vi har ikke begynt enda.. Eller, det vil si, jeg har prøvd mange ganger å gi henne, men hun spytter ut første biten, og kniper igjen munnen og rister helt vilt på hodet når jeg prøver å gi en bit til.

Vi har ikke begynt. Syns det er litt skummelt med brød jeg...er så redd for at hun skal sette det i halsen. Men skal snart begynne...

Jernberiket grøt er like godt som brød. Så ikke bekymre deg om ernæringen.

Du kan forsøke å dype brød i noe vått, som mme eller vann for å hjelpe henne. Men dette med å skjønne å tygge kommer etterhvert.

Han spiser brød og har sluttet med grøt... Nekter plent å spise grøt, akkurat som minstejenta var, hun spiste knapt grøt som baby. Tror vi har samtlige grøtsorter som er på markedet i skuffen nå, men ingen av de har falt i smak. Har i hvert fall pause noen dager akkurat nå så får vi se. 

Grøtnekt her og, så brød med leverpostei, skinkeost eller makrell i tomat er innført. Han får små terninger som han tygger på. Går fint, han elsker det!

hun har fått smake litt når hun sitter med oss når vi spiser frokost sammen.. Men det er jo bare en smule i ny og ne..
Så kan vel ikke si vi har begynt med brød ennå.

Mini her har fått brød i over 2 måneder han[:)]
Men har fruktmos oppå da, så da blir det litt bløtt (?.. finner ikke helt ordet jeg skal bruke[8D])

Kjenner ei som har en gutt på 9 mnd som ikke har begynt enda, hun gir ikke middag med klumper ellernoe.
Grøten må være som tykk suppe.
Tror nok det blir verre i forhold til klumper dess lenger man venter egentlig.

Vi gir brød til frokost. Egentlig begynte vi med det for å slippe å ha grøt tre ganger om dagen. Jeg regner med han hadde gått lei ganske raskt da. Brød er godt selv om det blir litt gris og går sakte å spise.

Ja ho får ei halv skive av gangen i neven som ho kose seg med.
Har likt det fra første stund MEN mi likte ikkje melk då, så kver sine utfordringer [8|][:)]

Eg prøvde å gi ho litt i dag igjen,bløyta opp i vatn, en liiiiten bit..

Gikk bra dei 2 første, men den 3. satt ho blegg, og spydde oppigjen både den og grauten..

Ella nektar å ete mat frå skjei, so her går det i brød, potetbitar/middag i bitar og pupp. Ho er ingen storetar, men et ca 1/2 brødskive 2 ganger for dagen. Pupp derimot......ca 137 ganger i døgnet[&:]

ORIGINAL: @dnim

Ella nektar å ete mat frå skjei, so her går det i brød, potetbitar/middag i bitar og pupp. Ho er ingen storetar, men et ca 1/2 brødskive 2 ganger for dagen. Pupp derimot......ca 137 ganger i døgnet[&:]

Her er det ikkje så masse pupp lenger.. 2 til 5 ganger i døgnet sånn ca...

Han har akkurat begynt å takle det, så er nytt i kosten hans [:)]

Har spist brød i et par uker, han liker det bedre enn grøt. Han takler fint biter både i brødet og annen mat. Trenger ikke finmose alt lenger.

Ikke faen :P
Jeg venter

Vi begynte med skorper når hun begynte å få tann...
Så prøvde jeg med brød, men hun ville ikke ha innmaten.

Nå har hun fått brød med pålegg igjen i barnehagen, og nå spiser hun det som bare det vist! [:)]

begynte me d for ett par uker si...ford han va lei grøt...
spiste ei sjeva fyste dagen..tobben elske d;) aldri brekkt seg..heldigvis...
å blir sur om han isje får d fort nok [:D]

Her spis ho to skive, uten skorper da. Spis det aleina, og alt går ned [8D] Enda så e ho som regel ikke mett [8|]

Back
Topp