Har "alle" barnehagevogn?

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet

Io

Elsker forumet
Sover barna i vogn i barnehagen?

Har de en egen "barnehagevogn"?

Eg har på dei snart fire åra mine har gått i barnehagen kun sett eit barn som sov inne på madrass, resten har sovet ute i vogn.
Me brukar den vanlege vogna i barnehagen, har berre kjøpt ei trille til å ha heime, og dei sover/har sovet inne i helgene:)
Har altså ikkje hatt behov for eigen barnehagevogn:)

Min sov på madrass inne. Skulle hun ha sovet ute ville vi bare brukt den vanlige vogna.

Her har de sovesal med hver sin seng. Fin ordning :)

Mi største sov i barnehagen og rekner med at minste kommer til å gjøre d også.

Da plasserte vi hovedvogna i barnehagen til hun slutta å sove.

I barnehagen til jenta MÅ alle ha egen vogn i barnehagen. Jeg glemte å ta den med i barnehagen en mandag da vi hadde tatt den med hjem i helgen, og jeg fikk kjeft, haha :p

Eldste har egen sovevogn i barnehagen ja! Den står der hele året :)

Vi hadde egen bhg-vogn til Lillebror, men likte den ikke. Vi solgte den og "hjemme"vogna vår og kjøpte heller en god vogn til å bruke både hjemme og i bhg til han er ferdig med soving :)

I bhg til sønnen vår sover de ute i vogn.. Vi valgte å ha egen bhg vogn ville ikke risikere at hjemme vogna bli ødelagt i bhg, de kan bli behandlet litt røft av ansatte eller foreldre på leit etter sin egen vogn..

Ingen av mine har hatt barnehage vogn nei :) bodde i gå avstand til bhg så de hadde jo alltid vogna med frem å tilbake :) hadde bare blitt tungvint med noe annet :/

Du kan antagelig velge selv om vognen skal stå der, eller taes med hjem hver dag. Forskjellig fra barnehage til barnehage hvordan sovingen skjer, og de fleste kan tilby barna å sove både inne og ute etter deres/foreldrenes ønsker.

Mi snuppe sov i vogn da hun var såpass liten, og vi tok med vognen hjem nesten hver dag (kjørte ikke bil).

Hyn hadde sovevign i bhg frem til hun var 2 år. Etter det hviler de på madrasser i en sovesal.

Sov en liten periode i bhg bare. Hadde med den vanlige vogna bare vi. Tok den med mandag og hjem igjen på fredag :)

Toåringen her sover i vogna si i bhg. Tar den med hjem i helger/fri/sykedager, ellers står den i bhg fra mandag til fredag. Bruker den kun til soving. Har både trille og phil&teds søskenvogn i tillegg + at vi bruker bæretøy mye, så ikke noe problem å få henne til/fra bhg.

Back
Topp