Har alle andre kraftige symptomer?

Lexi1987

Betatt av forumet
Himmelbarn
Føler at «alle» andre jeg leser om her eller på termingruppa på FB har så innmari mye svangerskapssymptomer eller plager, kynnere, bekkenløsning, kvalme, vann i kroppen etc.
Er jeg den eneste som ikke merker noenting? Hadde det ikke vært for at jeg kjenner liv så hadde jeg trodd dette var innbilt svangerskap :p Er 29+4 så forventer liksom at det skal bli tungt og slitsomt snart! Eneste er at jeg føler jeg må tisse hele tiden om jeg går en tur, hvis babyen ligger og «presser» på blæra akkurat da ;) Er mitt 3.svangerskap også.
 
Haha, skjønner så godt hva du mener! Hatt det helt likt helt til for tre uker siden da jeg fikk bekkenlåsning ut av det blå. Men utover det så merker jeg ingenting verken til kynnere, kvalme, søvnplager etc.
Du får bare prøve å nyte det så lenge det varer:)
 
Jeg merker det bare litt i bekkenet, men det er ikke noe som hemmer meg i hverdagen:) får lett halsbrann også, men utover det så er det ikke så mye plager her heller:)
 
Jeg har hatt veldig lite symptomer jeg også. Hadde det ikke vært for magen og at det er liv inni der hadde jeg ikke tenkt over at jeg er gravid.
Ei i familien slet veldig med kvalme, mens jeg ikke merket så mye.

Har så vidt merket det mer enn vanlig på energien og korsryggen de siste ukene da.
 
Jeg hadde det veldig greit inntil for 2 uker siden. Da fikk jeg problemer med bekkenet igjen, og det plager meg mye. Magen min er også ganske stor, så kombinasjonen av vondt bekken og stor mage er ikke så god. Vanskelig å bevege seg ordentlig, snu seg i senga og finne komfortable sittestillinger.
Skulle gjerne hatt babybevegelser og voksende mage som eneste symptom på at jeg er gravid :angelic:
 
Kan ikke si jeg har kraftige symptomer. Er trøttere enn vanlig og kan få vondt i bekkenet hvis jeg gjør altfor mye på samme dag. Springer ikke så fort opp bakker lenger heller ;) Regner med jeg får halsbrann etter hvert, for det har jeg fått i de andre svangerskapene.
 
Lite symptomer her også. Uke 30+2 .. sliter tidvis med en grusom halsbrann og må tisse ofte på natta og ikke minst når jeg går i butikken ellers tippetitopp her :happy:
 
Jeg er i veldig fin form nå, har bare halsbrann i ny og ne og nå har jeg også begynt å stå opp om natten for å tisse. Var sånn sist også.
 
Jeg har vært utrolig sliten i lange perioder noe som jo må være pga graviditeten. Men andre gravidplager har jeg nesten ikke hatt. Bare at jeg må tisse litt vel ofte.
 
Back
Topp