Har alle ømme pupper?

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Er det noe alle får? Mine er ikke antydning til ømme engang, kjenner ingenting. Flere som har det sånn?
Tror brystene mine er helt herdet og ødelagte etter at jeg fullpumpet i 14 måneder da jeg fikk William. :-)

Jeg har skikkelig ømme.. De er harde og det er så vondt :/ Var ikke slik sist... Nå kjenner jeg en skikkelig klump i det ene brystet (det brystet jeg ammet "best" på sist, sikkert en sammenheng)

Nei de var kun ømme uka før jeg testa og så forsvant det.

Har igrunn null symptomer overhodet... hatt noen uker med kvalme, men null ømme pupper og svært lite murringer...føler meg til tider ikke gravid i det hele tatt.. :( Skal på UL på tirsdag..må få roet nervene...hehe..

Oh yes... Puppene mine er helt i fred om dagen, for å si det sånn... :P De verker og har gjort det siden jeg ble gravid. De vokste litt ganske fort, ble litt hardere liksom. Men nå er det stagnert foreløpig tror jeg.

Niks, puppene fins ikke ømme.. Glad for det :)

Jeg var veldig øm sist og er veldig øm nå... 

Nei mine er ikke direkte ømme, men brystvortene er "fuktige" på en måte.... Så jeg kjenner jo at noe ikke er som før :)

Var ikke direkte øm med vesla mi heller, og brystspreng mange plages av merket jeeg kun på at puppene var klumpete og harde, men det gjorde ikke vondt :) Jeg har snille pupper haha

De er ømme og er noen str større :O

Det går litt opp og ned egentlig. De er ikke det hver dag.

litt ømme, men ikke på langt nær så ille som da jeg gikk gravid første gangen...

Mine var veldig ømme sist, og vokste fort. Denne gangen - ingen antydning! Kanskje siden jeg fortsatt ammer..?

Babylykke81 skrev:
Oh yes... Puppene mine er helt i fred om dagen, for å si det sånn... :P De verker og har gjort det siden jeg ble gravid. De vokste litt ganske fort, ble litt hardere liksom. Men nå er det stagnert foreløpig tror jeg.

Sånn er det her å

minnie2 skrev:
Mine var veldig ømme sist, og vokste fort. Denne gangen - ingen antydning! Kanskje siden jeg fortsatt ammer..?

Mulig det har en sammenheng ja, jeg har det på akkurat samme måte!

Mine er skikkelig ømme, og brystvorten er supervond!! Når jeg kommer borti den med dusjstrålen eller den gnikker mot bhen svir det skikkelig! Veldig ubehagelig! Mn samtidig synes jeg det er kjekt med litt graviditetssymptomer ;P da blir lilsom det som føles så uvirkelig virkelig ;) hehe

vært ømme hele tiden. men hardere på sidene. ikke fullt så ømme som de har vært men mer fyldige :-)

Tja...kan kjenne det til tider, men ikke slik som det var da jeg ventet første for å sid et slik!:)

Back
Topp