Har alle økt utflod?

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Tmi .. hva er det..? :rolleyes:

Altså, sist jeg gikk gravid var et av symptomene mine økt utflod. Husker ikke helt fra når, -er nå 4+4 og har ingen økt utflod ennå.
Fra omtrent når kom det for din del? Eller merker du ikke noe til det ennå (og hvor langt er du kommet)?

Katastrofesenteret i hjernen min er aktiv om dagen :hilarious: bær over med meg

Føler utfloden her varierer mye... mest har eg vell hatt nå de siste 3 dager før i dag, mindre i dag igjen:rolleyes:
Hadde ikkje så mye eg heller i uke 4 :happy:

Jeg merket det fra ca uke 4 av. Veldig stressende, for jeg hadde klassiske pms-symptomer kombinert med økt utflod, så løp og sjekket trusen hele dagen i frykt for at jeg hadde mensen og ikke var gravid like vel.

Men nå er jeg vant til det og den er ikke like "våt" lenger i uke 7

Legger ikke noe merke til det denne gangen, pga progesterontilskudd:meh:

Tmi .. hva er det..? :rolleyes:

Altså, sist jeg gikk gravid var et av symptomene mine økt utflod. Husker ikke helt fra når, -er nå 4+4 og har ingen økt utflod ennå.
Fra omtrent når kom det for din del? Eller merker du ikke noe til det ennå (og hvor langt er du kommet)?

Katastrofesenteret i hjernen min er aktiv om dagen :hilarious: bær over med meg

Jeg merket en endring på utfloden før positiv test (den blir sånn rar gul, så nei, ikke noe som heter tmi her :shy:). Men så følte jeg den var helt vanlig en periode, men de to siste ukene har den endret seg igjen :confused005 er 8+5 nå!

Det har ikke vært likt noen av gangene, så det meste er nok normalt.

Mere, helt klart, men først tatt seg opp rundt uke 6-7. Var sånn sist også:)

Back
Topp