Har akkurat

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Vært å trent. Første gang på 8 uker. STEIKE så tungt d var,, men utrolig deilig :) Men merker desverre at det garantert blir stopp på zumba mye tidligere enn planlagt. :( bekkenet dunker nå når jeg har slappet av litt.... jaaajaaa :)
 
Har du begynt å plages med bekkenet?
Jeg var også å trente i dag. Lang fjelltur. Fikk så sabla vondt nederst i magen, og har enda ikke kommet meg helt. Rart at det starter så tidlig!
Sov dessuten i 3 (!) timer etterpå! Kjempe sliten!
 
ikke det at jeg trener nå, men dere som orker ;) Prøv litt lettere trening.. kanskje yoga eller pilates :) Uansett lytt til kroppen å ta enklere øvelser hvis man kjenner det blir tungt eller stikker et sted :)
 
Så flinke dere er! Sitter i sofaen kveld etter kveld jeg-og tenker at jeg skulle ha trent... Men den dørstokkmila er så j.... lang for tida... Kan ikke skylde på graviditeten heller, var like dårlig å trene før...


---—–-
 
Har du begynt å plages med bekkenet?
Jeg var også å trente i dag. Lang fjelltur. Fikk så sabla vondt nederst i magen, og har enda ikke kommet meg helt. Rart at det starter så tidlig!
Sov dessuten i 3 (!) timer etterpå! Kjempe sliten!
Ja d bekkenet er allerede begynt :-( hatt ganske kraftig bekkenløsning med begge de andre, men ikke så tidlig! Har trent jevnt siste året, så den pausen eg har hatt sku ikke hatt så stor betydning. Skal prøve et par ganger til, så heller finne en annen treningsform hvis d absolutt ikke går.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Lurer på om jeg skal gå på treningen i kveld. Må prøve. Lyst å holde meg i form
 
Back
Topp