Har absolutt ingen symptomer..

Mammatil1liten

Betatt av forumet
Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt beskymret faktisk. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke øm i puppenen, ikke økt utflod, ikke kvalm.. absolutt ingenting. Hender jeg kjenner en anelse av mensensmerter, men thats it[emoji20]
Da jeg gikk gravid men sønnen min så var jeg kvalm fra samme dag som positiv test og følte meg gravid. Burde jeg beskymre meg?
Jeg vet forsåvidt ikke helt hvor langt jeg er på vei, da jeg har blitt gravid 1-2 dager etter en menstuasjon og syklusen har vært veldig merkelig den siste mnd, men har regnet ut ifra den positive digitale og er 5+1 idag.
Håper noen har noen gode svar til en litt beskymret gravid[emoji254]

Jeg er noe kvalm nå, men var ingenting med første så skjønner hva du mener. Du er nok gravid skal du se[emoji4]

4aabeb1eab92f2b52efabe22fedf111d.jpg

Her er siste testen min. Ser jo at jeg er gravid, men føler meg ikke det likevel.

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt beskymret faktisk. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke øm i puppenen, ikke økt utflod, ikke kvalm.. absolutt ingenting. Hender jeg kjenner en anelse av mensensmerter, men thats it[emoji20]
Da jeg gikk gravid men sønnen min så var jeg kvalm fra samme dag som positiv test og følte meg gravid. Burde jeg beskymre meg?
Jeg vet forsåvidt ikke helt hvor langt jeg er på vei, da jeg har blitt gravid 1-2 dager etter en menstuasjon og syklusen har vært veldig merkelig den siste mnd, men har regnet ut ifra den positive digitale og er 5+1 idag.
Håper noen har noen gode svar til en litt beskymret gravid[emoji254]

Jeg hadde absolutt ingen symptomer med førstemann i det hele tatt. Det var et helt uproblematisk svangerskap og fikk en perfekt liten jente!! :-D ingen symptomer er en velsignelse og en forbannelse. Man et hele tiden redd for at noe skal være galt, men samtidig var det jo deilig å ha det så fint!! Fikk litt ro i sjelen av å ta tidlig ultralyd, men slappet ikke helt av før de første bevegelsene i magen! :-) men prøøøøv å slapp av! ;-)

Jeg kjenner flere som ikke hadde noen symptomer hele graviditeten. Kjenner også folk som var kvalme én graviditet, og ingenting den andre graviditeten.

Så det er absolutt mulig.

Sniker fra desember.

Jeg hadde litt ømme pupper men bortsett fra det hadde jeg ingen symptomer før uke 15-16. Jeg følte at alle rundt meg hadde mange og at alle var kvalme, og var sikker på at noe var galt. Jeg klarte ikke å tro på at jeg var gravid. Alt var helt fint og fra uke 23 har jeg vært helt slått ut med andre plager. Symptomene kan plutselig dukke opp, prøv å nyte at du ikke har de :)

Jeg føler meg heller ikke gravid!! Kjempe skummelt!

Jeg har nesten ingen symptomer. Litt trøttere enn vanlig, og oppblåst på kvelden, ellers ingen ømme pupper eller kvalme.

Jeg var kvalm før jeg tok test med nr 1, og hadde da ekstrem svangerskapskvalme det sv.skapet...

Med nr 2 hadde jeg ingen symptomer før litt lenger ut i sv.skapet (bekkenløsning)

Og denne gangen er jeg kjempe kvalm

Har ikke såå veldig mange symptomer jeg heller, litt mensmurringer og ømme pupper. Føler meg ikke så veldig gravid, men det kommer vel :)

Jeg hadde ingen symptomer med førstemann, men nr.2 hadde jeg ALT. Nå har jeg ingenting jeg heller. Småkvalm bare sånn inn i mellom...

Back
Topp