Har 4åringene vært på overnatting borte?

Momofmany

Forumet er livet
Evt hvordan gikk det første gang? Redd om natta? Her har vi tilbud om det for første gang. For meg ville det vært supert men sambo syns det var mye med 3 netter. Folk vi og han stoler på, 3 timer bort.

Hva ville dere gjort?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg bor på en liten plass med 200 innbyggere, så de som er jevngamle med barnet vårt er også venninnner av meg. Sønnen vår hadde første overnatting forje uke og det gikk veldig fint. Han har vært borte i flere timer hos venner før. Han min er lett å ha på overnatting, har er ikke mørkeredd og tilpasser seg fort. Jeg synes det holder med 1 natt borte, skal de reise vekk med barna så skulle de kun vært med noen jeg stoler fult på.

Nå vil min sønn ha overnatting hjemme hos oss, og det blir nok nå i helgen. Det går fint for vår del, er bare usikker på hvordan andre sine unger er i overnatting. Jeg tror alt i alt at det vil gå greit å levere barna på overnatting, men jeg ville begynt med en natt først. Jeg levere kun barnet på overnatting hos venninne mine som har barn i samme alder, men nå kommer jeg fra en liten plass. Jeg gir også beskje til dem som har på overnatting at han kan komme hjem når som helst hvis han vil det. Den gangen han min har vært på overnatting har det gått veldig fint.

Lykke til
 
Hun har sovet mye over hos besteforeldre på begge sider siden hun var 6 mnd, men ikke hos venner enda.

Vi har lagt barna hos venner noen timer på kvelden, og så tatt de med hjem på natta.

Men hun har vært på leir med tanta, onkelen og søskenbarna sine uten oss to somre på rad. Litt rart med fem dager uten henne, men det gikk veldig fint :)
 
Sover hos besteforeldre, tante og onkler, men ikke hos venner ennå.. hun maser veldig mye om det da, for lille jenta her elsker å sove borte. Ble jo nå førskolejente, og første morgenen tilbake i bhg kom spm om hun kunne overnatte i bhg nå da! :p Vet jo at førskolebarna gjør det, men det er ikke før til våren igjen.. :) Så her hadde det ikke vært noe problem. Barna kan gjerne prøve om dem ønsker selv mener jeg, og går det ikke er det bare å komme hjem å prøve igjen siden :)
 
Back
Topp