Happyland

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hei

Mener å huske at det var en eller annen som hadde vært på Happyland i Svinesund for en stund siden. Hvor er det? Er det rett over grensa ved den gamle eller nye brua?
[hr]

[hr]

Hilsen meg

Ja, jeg vet det.. mulig jeg er stokk dum..men jeg klarer ikke å se ut i fra den tegningen om det er etter nye eller gamle brua..

Hilsen dumma :-)

hvis jeg ikke husker helt feil, så kjører du forbi de "teltene" på svindesund (der man som regel handler mat på enten maximat el eurocash...), så kjører du rett frem til du kommer til en rundkjøring under den nye veien, der kjører du på en måte rett frem, forbi en gammel campingplass el var det golfgreie? (husker ikke helt... men det blir på høyre side...) da ser du etterhvert det nye senteret, og der er happyland....

ikke skyt meg hvis jeg tar helt feil nå... vi skal dit på mandag selv, handle seng... vi kjører den gamle brua og handler mat på veien.. hehe...

ikek se på beskrivelsen jeg skrev ovenfor, den var helt feil.... uf... vi var der i går... og du kjører gamle brua over, og kjører inn til der man som regel handler i svinesund... kjører forbi euroshopper og videre innover, så ligger det på høyre side... vi kjøpte seng der, kom på 1100kr total for seng, sengehimmel,dyne/putetrekk, sengekant + gulvstående stang til sengehimmelen... + en smokkeholder da... madrass følger ikke med, men det har vi...

Back
Topp