happy:-)

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
24/10-11 da har jeg kommet hjem fra sykehuset.. reiste innover med veldig blandede følelser og nerver.
legen pratet litt med oss..spurte hvordan jeg hadde det osv. Hun tok ultralyd og i magen har jeg fremdeles en liten spire med bankende hjerte. Vokser seg stor og fin også:-)
er kjempe lettet og utrolig glad
Så da ser det ut som om jeg får være her en stund til...

-----------------------------------------------------------------------
19/10-11 Våknet i natt av en kjempeblødning..og da snakker jeg mengder.. Har til vanlig veldig kraftige menstruasjoner..men dette var hvertfall tre ganger så mye..
Kom meg til legen, og han var nesten bombesikker på at dette er en spontanabort. Ble sendt videre til sykehus.  det værste oppi dette er at mannen min er bortreist denne uken, og jeg får nesten ikke tak i han på tlf.. føler meg liksom så alene.

der ble det tatt en gu.. også begynte hun snakke om abort-tang, utskrapning og tabletter. Hun sendte sykepleier ut for å hente noe.. og fant ut at hun skulle ta en ul så lenge..

Å jammen så hun ikke en spire med bankende hjerte.. knakk fullstendig sammen der jeg lå..

Må tilbake til mandag for ny kontroll.. for så mye blod var visst ikke et veldig positivt tegn..Men jeg klamrer meg til håpet og håper på stigning av hcg og fremdeles bankende hjerte på mandag.

Så bra!!! Godt å høre at spiren har det bra, og at du blir værende her inn!!!

Hurra!!!!

Tenkte på deg i helga.
Så glad det ble gode nyheter i dag :)

så flott å høre :) nå kan du senke skuldrene og kose deg med en snart voksende mage:)

så bra:) no kan du senke skuldrene og nyte resten av svangerskapet :)

Så bra det var et bankende hjerte i dag også! Du skal se det er en liten fighter der inne :-)

Så bra det var en liten rakker inni der da:D Kjempe glad og lettet på dine vegne:)

Så utrolig godt å høre!! =)
Da kan du slappe av litt mer nå=)
De kunne ikke si noe om hva blødningen kom av heller?

Skal på tidlig ul neste tirsdag pga. stor blødning, håper jeg får like gode nyheter =)

Så grusomt det må ha vært å ha blødd så mye, men enda mer fatntastisk å da se et bankende hjerte :) Å så deilig at det vokser og hjerte banker, du har bare med å holde ut her til juni nærmer seg :)

TemmeligHemmelig skrev:

Skal på tidlig ul neste tirsdag pga. stor blødning, håper jeg får like gode nyheter =)

fikk ingen svar på hva det kunne være.. har blødningene dine stoppet?
krysser fingrene for at du får gode nyheter

Så herlig det må føles å se den lille etter å ha vært så nervøs! Utrolig glad på dine vegne for at du fikk positive nyheter :) Kos deg videre med graviditeten! Håper du slipper flere bekymringer :)

Hurraaaaa  - jeg ble så glad da jeg så tickeren din - og at du hadde fått gode nyheter på sykehuset.... Kjempeglad på dine vegne, snuppa; og gleder meg til å få mange gode oppdateringer fra deg framover!!!emoticon

Så godt å høre at lille spire hadde det bra :D
Håper du får tett oppfølging med ekstra kontroller, slik at de får fulgt med på at alt går som det skal.

Helenpia skrev:
Så godt å høre at lille spire hadde det bra :D
Håper du får tett oppfølging med ekstra kontroller, slik at de får fulgt med på at alt går som det skal.

mayaen80 skrev:

TemmeligHemmelig skrev:

fikk ingen svar på hva det kunne være.. har blødningene dine stoppet?
krysser fingrene for at du får gode nyheter

Tusen takk for det<3

Ja, blødningene har heldigis stoppet, og HCG har steget veldig bra etter dette så håper virkelig at det har gått bra =)

det var gode nyheter :) glad på dine vegne ;)

Back
Topp