Happy Valentines day

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Gooooood morning and happy valetines day:D

Noen som har fått noe idag?

Vi kjøper ingenting til hverandre her, men blir nok en bedre frokost og middag idag :D

Imorgen blir det også boller med masse krem :D

Last edited by a moderator:
Uff nei. Fikk stå opp tidlig med unga og mannen gikk på jobb :p

Skal lage en litt bedre frokost. Men det gjør jeg uansett i helgene. Og i kveld skal jeg ut med venninner. Rett og slett fordi jeg fortjener en god fest nå :p

Fikk stå opp med unga alene kl 7, etter begrenset søvn i natt, nå ligger babyen og sover, 4 åringen sitter foran iPaden og muttern nyter en stille frokost alene:)

Jeg fikk ligge på sofaen og se akkurat det jeg vil på tv og frøkna ligger I senga og ser film nr 2 :P så skal jeg snart få lov til å pakke klærne hennes, vaske klær, rydde, støvsuge, vaske opp og bli forlatt av frøkna :P hehe men nå er jo jeg singel så hadde ikke akkurat noen forventninger heller :P

Happy V day :D

Mannen hadde en litt dårlig dag i går og fikk derfor Valentins Presangen i går, men han har ikke åpnet den ennå .)

Hjerteballongen som svevde i lufta festet til posen med en bamse som holdt et stort glitter hjerte var nok til å muntre ham opp :)

Happy Valentines :love7
Jeg har fått stått opp tidlig med minsten i dag og :p Hurra! Får nok ikke noe mer heller ..
Men tenkte jeg skulle vekke mannen med frokost og pakke etterpå :D
Skal prøve oss på Biff Wellington i kveld :Heartred:Heartred

Jeg og mini koser oss med ristet brød og barne-tv, mannen sover. Noe jeg tror han setter veldig stor pris på og synes er veldig romantisk. :p

Vi skal få barnevakt idag...slik at vi får pakket til vi skal flytte i fred og ro. :p

Superromantisk!

Men skal bestille take away og se film i kveld. :) Har kjøpt litt god konfekt til han også.

Her feirer vi ikke valentinsdagen :) jeg synes det er litt vemodig jeg da. For jeg liker sånne romantiske dager ;)

Manne jobber borte hele helgen, så har ikke fått noe i dag. Vi pleier å kjøpe til hverandre. Jeg la gavene hans i bilen i går. Han fikk pizzastein, sjokolade og godteri . Og et hyggelig kort:)

Jeg fikk sove lenge i dag, våknet til deilig french toast til frokost, og blomster og godis. Ikke en dårlig start på dagen akkurat. :-) Nå skal jeg ordne litt til mannen, blir øl og godis og en liten gave, og så skal vi kose oss sammen her hjemme i kveld. <3 <3 <3

Jeg har aldri brydd meg om valentinesday, men da jeg møtte mannen så var han opptatt av at vi skulle gjøre noe på den dagen så da har jeg hørt på han. I dag skal vi ikke gjøre noen ting, så da får vi se om han finner på noe. Tror neppe det, så kanskje litt furt for det siden han har fått meg med i den tradisjonen nå.

Kjæresten dro på ekstrajobben for å dra inn litt ekstra penger, jeg stod opp som alle andre dager med tutta!
Etterpå er det ukens handling, så er det hjem og lage lørdagspizzaen. Det er jo helg :)

.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1423924587.028731.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1423924587.028731.jpg
    213,9 KB · Visninger: 12
Jeg fikk en bukett røde roser og et armbånd.

Happy Valentines :)
Ga hverandre et koslig kort og overført penger til sparekonto/babykonto :)

Lillesøss er her så skal lage god middag og dessert :D

Vi skal ha innflyttingsfest i dag, så valentines day blir ikke markert. Vi har en bedre middag før gjestene kommer, det får være nok. :)

Vi "feiret" Valentine's med å la snuppa vår få ta hull i ørene. Hun fylte 6 år i januar, så nå syns vi hun var stor nok til å bestemme det selv.

Hun var kjempefornøyd etter at det var gjort, hun gruer seg litt før de tok hull.

Men null tårer på henne. Mora derimot begynte å grine av stolthet, sånn går d når mamman er høygravid og hormonell :p

Back
Topp