happy sunday!

chrichri

Forumet er livet
God morgen!

jeg er hjemme alene i helga, så jeg har fått sovet utpå både lørdag og søndag[:D] HÆRLIG!

Søstra mi er på besøk nå da, så sitter å venter på at hun skal stå opp (hun er også alene hjemme[:-]).

I dag blir d å få lest alt jeg ikke fikk lest i går + mere[&o] ellers tror jeg må komme meg ut en tur å få litt luft, d tror jeg hjelper på!

Ellers er d RBK kamp i kveld da, gledings[;)] håper på litt bedre reslutat nå[:-]

ha en kanllfin søndag alle sammen!

God morgen!!

Her har vi lata oss i dag. Sov vel til 9 alle sammen [:D] Her der det nyedelig vær ute i dag så skal snart ut å gå en tur. [:D] Ta med oss en grill å noen pølser tenker jeg.
Så blir det en liten tur inn til mine foreldre etterpå tenker jeg meg.
I kveld er det sofa tid igjen [:D][:D] 
Ha en fantastisk dag alle sammen!

Hei og hopp!

I dag fikk jeg sove til 9 mens Stian var oppe med barna[:)] Nå er Stian ute med Ida mens jeg er inne med Even (venter på at han vil ha mat igjen, før vi går ut..). Tenkte jeg skulle være litt effektiv og vaske gulvet mens jeg venter, men måtte bare ta en snartur innom her[8D]

Trist å se at folk driver og slutter her, synes jeg[&o] Håper ikke vi forsvinner helt!

Ellers kommer mamma en tur på besøk i kveld. Ingen kjempeplaner for denne dagen, med andre ord...

God morgen!!

Vi var oppe 07.30 i dag. Havregrøt til frokost og en episode med Drømmehagen ble en god start på dagen!![;)]
Men nå var A helt utkjørt, så jeg bar henne inni senga si for å hvile litt, etter 2min sov hun...[&:][8D] Trøtt..
Da våkna selvfølgelig lillesøster, men hun liker fint å leker seg på gulvet!![;)]

Vi skal ut en tur etterpå. Hestene skal få denne ukas brødskalker, så går vi kanskje en tur!![:D]

heihei!

Jeg har vært på seminar med jobb, vi ble satt til å lage 5 retters middag ( delt opp i lag) det ble kjempegodt! Så nå er jeg stappet,skal på spinning snart! Ellers har jeg ett lass med husarb foran meg, godt jeg har fri i morgen![;)]

Back
Topp