Happy Himmelsprett-torsdag!

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, dere.:)
Jenny liker å våkne tidlig for tida, og i håp om at vi kunne sove litt lenger, la vi henne mellom oss i senga. Da tenkte hun sikkert " Hah! Tror DERE ja!!!" og begynte å bable bare værre. Så da sto jentene opp 05.30, mens pappaen får sove litt lenger i dag.;) Den første dubben pågår ute i vogna, mens jeg har fått i meg knekkebrød og kaffe, og ser på tv2 junior.;)

Hva skal dere bruke dagen til da?
I hjembygda mi pleier de å sykle bygda rundt på Kr.Hummelfartsdag, så vi lurer på å ta turen dit mens mannen skal hjelpe en kollega å legge om dekk (endelig ble det vår på disse trakter også..)

God morgen!
Vi også sto opp kl 05.30 selv om jeg egentlig har en regel om at vi ligger i senga til klokka seks. Hun hylskreik og var utrøstelig. Har aldri vært sånn på natta før, så jeg håper at tennene for alvor er på vei nå! Hun sovna i armene mine klokka 06.45. Da bar jeg hun ned i senga si og gikk og la meg jeg også. Vi sov til 08.20. Jeg er bare blitt trøtt, men Simone er blid og fornøyd :-)
Nå skal vi spise frokost og leike litt, og så tar vi nok en tur til svigerfar som har bursdag i dag :-)
Håper dere får en fin dag! Høres artig ut med sykling bygda rundt :-) her ble endelig vår på disse trakter også ja ;-) holdt på å få temperatursjokk i går ;-p

God morgen! Eller, egentlig ikke så god morgen her :p
Elise synes det passer seg å stå opp klokka fem! Det ødelegger rett og slett hele dagen min.. Hun våkner av at hun bæsjer da, så aner ikke helt hva vi kan gjøre med det.. Hun tok seg en miniblund klokka 06:00, men den var for kort for at jeg fikk sovet no og nå er storebror også oppe, så da er det bare å drikke kaffe med begge henda :) pappa'n er på jobb selvom det er himmelsprettfridagen og været er grått og trist her, så vet ikke helt hva vi skal finne på.. Tror vi tar en tur til barnas farmor, då får jeg slappet av litt ;) broren min kommer kjørende ila dagen også, for vi skal bruke langhelgen på å klargjøre pappas leilighet for salg.. Det er jo litt vemodig.. Nå løper Elise over gulvet i gåstolen sin.. Syk fart på henne! Hun blir nok en liten villstyring.. :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hei og hopp!
Lillebror styrte en stund i gårkveld før han sovnet igjen, men han klarte seg uten pupp til kl 05!!! Helt utrolig.
Og så har han blitt supertett i nesen - igjen - så han slet med å sovne igjen etter det. Men så sov vi til 8.30!
Jeg har stått opp med gutta i dag, hadde lovet mannen å få sove lenge :D
Barne-tv og litt frokost her, så blir det egg og bacon når pappamannen står opp. Grått vær her i dag, jeg tror vi satser på en hjemmedag :D

God morgen, dere.:)
Jenny liker å våkne tidlig for tida, og i håp om at vi kunne sove litt lenger, la vi henne mellom oss i senga. Da tenkte hun sikkert " Hah! Tror DERE ja!!!" og begynte å bable bare værre. Så da sto jentene opp 05.30, mens pappaen får sove litt lenger i dag.;) Den første dubben pågår ute i vogna, mens jeg har fått i meg knekkebrød og kaffe, og ser på tv2 junior.;)

Hva skal dere bruke dagen til da?
I hjembygda mi pleier de å sykle bygda rundt på Kr.Hummelfartsdag, så vi lurer på å ta turen dit mens mannen skal hjelpe en kollega å legge om dekk (endelig ble det vår på disse trakter også..)

hehe høres nesten ut som Liana dette :P hun blir enda gladere/hyper om hun får komme opp i våres seng :P haha.. snille dere er da, som lar papp få sove litt lenger :)

Hei Hei :)
Her sto vi opp alle mann i 07:30-08:00 tiden :) Liana våkna før det, men lå å surra i senga vår til Emira kom inn :) Jeg hadde tenkt å la mannen sove (kansje) :P men så valgte han å stå opp også.. jeg som tenkte jeg skulle være snill, men så ødela han alt :P hahaha :D Her er det også grått idag :( kjeeedelig.. så kan hende det blir en tur til endene for å gi dem litt gammelt brød, og kansje en tur ned til min mor :) men vi får se ;) ha en fin dag alle sammen! :)

Her sto vi opp alle mann i 07:30-08:00 tiden :) Liana våkna før det, men lå å surra i senga vår til Emira kom inn :) Jeg hadde tenkt å la mannen sove (kansje) :p men så valgte han å stå opp også.. jeg som tenkte jeg skulle være snill, men så ødela han alt :p hahaha :D Her er det også grått idag :( kjeeedelig.. så kan hende det blir en tur til endene for å gi dem litt gammelt brød, og kansje en tur ned til min mor :) men vi får se ;) ha en fin dag alle sammen! :)
Så koselig med alle sammen i sengen!
Det er så herlig =)
T kommer fortsatt inn til oss på morgenen, men har sluttet å komme inn på natten.
Litt deilig, da han er propell og tar mye plass, men jeg savner det virkelig!

God morgen!
Vi også sto opp kl 05.30 selv om jeg egentlig har en regel om at vi ligger i senga til klokka seks. Hun hylskreik og var utrøstelig. Har aldri vært sånn på natta før, så jeg håper at tennene for alvor er på vei nå! Hun sovna i armene mine klokka 06.45. Da bar jeg hun ned i senga si og gikk og la meg jeg også. Vi sov til 08.20. Jeg er bare blitt trøtt, men Simone er blid og fornøyd :-)
Nå skal vi spise frokost og leike litt, og så tar vi nok en tur til svigerfar som har bursdag i dag :-)
Håper dere får en fin dag! Høres artig ut med sykling bygda rundt :-) her ble endelig vår på disse trakter også ja ;-) holdt på å få temperatursjokk i går ;-p
Ja, det ble jo plutselig sommer!:D
Ser at bjørkeknoppene har sprunget også nå, så det er rart hva én finværsdag kan gjøre. But then again; det var sannelig på tide, for makan til drittvær vi har hatt i det siste!! ;)

Så koselig med alle sammen i sengen!
Det er så herlig =)
T kommer fortsatt inn til oss på morgenen, men har sluttet å komme inn på natten.
Litt deilig, da han er propell og tar mye plass, men jeg savner det virkelig!

ja det er veldig koselig :) men skjer ikke så ofte lenger, siden Emira våkner stort sett litt senere enn Liana, og ofte er det pappa som står opp med dem :) men idag lå vi der alle 4 på rekke og rad og tuller og snakker :) kooos <3

haha ja da skjønner jeg om det er litt deilig at han ikke kommer inn lenger :P Jeg syns det er godt å ikke ha sovende barn i senga vår, jeg sover såå dårlig hvis dem ligger der.. hehe så har nesten aldri latt dem sove i senga vår :P men kos på morgen har jeg ingenting imot :)

Her sto vi opp alle mann i 07:30-08:00 tiden :) Liana våkna før det, men lå å surra i senga vår til Emira kom inn :) Jeg hadde tenkt å la mannen sove (kansje) :P men så valgte han å stå opp også.. jeg som tenkte jeg skulle være snill, men så ødela han alt :P hahaha :D Her er det også grått idag :( kjeeedelig.. så kan hende det blir en tur til endene for å gi dem litt gammelt brød, og kansje en tur ned til min mor :) men vi får se ;) ha en fin dag alle sammen! :)
Han stod opp tidlig med henne i går, så da er det rettferdig å la han sove litt lenger i dag. ;)
Mannen din fikk muligheten da iallfall!!;)

Han stod opp tidlig med henne i går, så da er det rettferdig å la han sove litt lenger i dag. ;)
Mannen din fikk muligheten da iallfall!!;)

hehe ja ikke sant :p han pleier ofte å la meg sove litt ekstra, siden jeg har slitet med litt kvalme, også er det jeg som står opp om natten når største snupp er urolig..og det kan ofte ta 1-2 timer før jeg får sovet igjen :eek: :p han bare ligger der og ikke hører noe :p haha..

ja det er veldig koselig :) men skjer ikke så ofte lenger, siden Emira våkner stort sett litt senere enn Liana, og ofte er det pappa som står opp med dem :) men idag lå vi der alle 4 på rekke og rad og tuller og snakker :) kooos <3

haha ja da skjønner jeg om det er litt deilig at han ikke kommer inn lenger :p Jeg syns det er godt å ikke ha sovende barn i senga vår, jeg sover såå dårlig hvis dem ligger der.. hehe så har nesten aldri latt dem sove i senga vår :p men kos på morgen har jeg ingenting imot :)
T har sovet masse sammen med oss selvom vi ikke har drevet aktiv samvoving. Han ble lagt på eget rom tidlig da det ikke var plass til sprinkelseng der vi bodde, men har kommet inn til oss ila natten masse =)
Han har trengt den tryggheten og vi har kost oss med det.
Han var vel nesten 3 år før han begynte å sove litt hele natten hos seg selv :p
Lillebror sover i sprinkelseng inntil min plass og blir som regel lagt tilbake etter amming. Vi sover aller best da begge to. Men ganske ofte sover vi sammen resten av natten og mannen havner inne hos T for å få sovet om Lille er urolig :D

God formiddag!
Vi koser oss på hurtigruta! Hermine sov fra seng til bilstol til vogn til båt i natt:D hun våkna da vi gikk inn på lugaren, fikk flaske og ny bleie og sovna igjen og sov til 06.30:) verre med mamman som har øreverk og ikke fikk sove:(
Nå har snuppa snorka i 1,5 time og vi koser oss på panoramadekk! :)
Hermine har fått souvernir fra sin første hurtigrutetur!
1368090979802.jpg

Sovende baby
1368091045444.jpg

Ooog en litt sliten mamma1368091072305.jpg

Utsikten:
1368091094741.jpg

Kosemoseoverdose!
1368091126588.jpg
surfer mobilt!

T har sovet masse sammen med oss selvom vi ikke har drevet aktiv samvoving. Han ble lagt på eget rom tidlig da det ikke var plass til sprinkelseng der vi bodde, men har kommet inn til oss ila natten masse =)
Han har trengt den tryggheten og vi har kost oss med det.
Han var vel nesten 3 år før han begynte å sove litt hele natten hos seg selv :p
Lillebror sover i sprinkelseng inntil min plass og blir som regel lagt tilbake etter amming. Vi sover aller best da begge to. Men ganske ofte sover vi sammen resten av natten og mannen havner inne hos T for å få sovet om Lille er urolig :D

Ja dere har jo en fin løsning da :) også så lenge det fungerer, så går det jo bra :) Har heldigvis ikk trengt å ha dem så mye i vår seng.. Emira sov med meg noen ganger når hun var nyfødt, men bare fordi at da orket jeg ikke å være våken mer :P ellers nøyer hun seg med å få kos og trøst ved senga si :) Liana har vel aldri trengt å sove hos meg, hun sover så godt om natten :) ligger i seng ved siden av meg da :)

God formiddag!
Vi koser oss på hurtigruta! Hermine sov fra seng til bilstol til vogn til båt i natt:D hun våkna da vi gikk inn på lugaren, fikk flaske og ny bleie og sovna igjen og sov til 06.30:) verre med mamman som har øreverk og ikke fikk sove:(
Vis vedlegget 14220

Sovende baby
Vis vedlegget 14221

Ooog en litt sliten mammaVis vedlegget 14222

Utsikten:
Vis vedlegget 14223

Kosemoseoverdose!
Vis vedlegget 14225
surfer mobilt!

Kjempe herlige bilder! :) også så bra at det gikk såpass bra med jenta inatt :) så lenge de er fornøyde, så blir dagen mye enklere.. hehe vi andre klarer oss bedre med lite søvn :) ;)

God formiddag!
Vis vedlegget 14220

Sovende baby
Vis vedlegget 14221

Ooog en litt sliten mammaVis vedlegget 14222

Utsikten:
Vis vedlegget 14223

Kosemoseoverdose!
Vis vedlegget 14225
surfer mobilt!

SÅ godt at hun sov så fint :D Og så fin vogna er med sportsdelen på!
Jeg venter på bestilt utstyr til sportsdelen vår, så bytter vi når Lillebror blir lei av bagen :p
Synes du ser flott ut!! :D

Kjempe herlige bilder! :) også så bra at det gikk såpass bra med jenta inatt :) så lenge de er fornøyde, så blir dagen mye enklere.. hehe vi andre klarer oss bedre med lite søvn :) ;)
Jada, sukker og kaffe så blir alt bra! ;) er så fredelig på båten, bare masse tyske pensjonister så dette blei reine skjære miniferien! :)

surfer mobilt!

Jada, sukker og kaffe så blir alt bra! ;) er så fredelig på båten, bare masse tyske pensjonister så dette blei reine skjære miniferien! :)

surfer mobilt!
Hehe =)

Må jammen meg pumpe meg jeg!
Tett nese er ikke så kompatibelt med å få tømt puppen til mamsen!

Ja, det ble jo plutselig sommer!:D
Ser at bjørkeknoppene har sprunget også nå, så det er rart hva én finværsdag kan gjøre. But then again; det var sannelig på tide, for makan til drittvær vi har hatt i det siste!! ;)

Ja bare keep it coming :-) Snuppa spyr i dag, så her blir det nok innedag istedenfor birsdagselskap. Men fikk ei forklaring på hvorfor hun har vært så ifra seg i dag ihvertfall..

Back
Topp