Happy Friday :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Ja, så var det plutselig fredag igjen. Synes ukene flyr avgårde jeg, selv om jeg også synes det er lenge igjen noen ganger. Her er det deilig vårvær også i dag, men jeg har fryktelig vondt i korsryggen i dag, så får se om jeg kommer meg ut en liten tur for å hilse på sola :)

Har levert gullgutt i barnehagen og da så vi såvidt at sola tittet frem på veien. Herlig! Våren er den gladeste årstiden synes jeg :)

Hva skal dere i helgen da? Vi skal kjøpe bæresele til tvilling og bag til vogna. Så kommer broren min på besøk og da kommer det mer utstyr til babyene, så vi begynner å nærme oss på utstyrsfronten. Har iallefall de viktigste tingene nå.

Ha en flott fredag alle sammen og GOD HELG :)

Her har også sola tittet frem, deilig! :) Bekkenet er bra i dag så jeg skal uuut. Kanskje en kafètur er passende i dag tenker jeg.

I helgen tenker jeg at vi må måke snøen bort fra verandaen og finne frem litt stoler og bord. Skal bli deilig å sitte i solveggen mens storesøster kan leke!

Jeg er enda på vinterferie.. i dag er det fantastisk flott vær... jeg skal hente bilen som har vært på service... snuppa mi sover på soffaen og bekkenet er skikkelig drit i dag... MEN det kommer seg vell utover dagen... i løpet av helgen skal jeg gjøre fint lite, med mye kaffe og fint vær:)

Jeg har sittet og halvsovet ute på verandaen i det deilige været. Herlig! I tillegg har jeg bestilt ny skinnsofa og stol  idag, og prøver å glemme hvor mye det kostet hehe.... Kjedelig å vente 6 uker før vi får den men.

Ellers håper jeg på like fint vær resten av helgen. God helg!

Back
Topp