regnbuens farger
Forumet er livet
Ja, så var det plutselig fredag igjen. Synes ukene flyr avgårde jeg, selv om jeg også synes det er lenge igjen noen ganger. Her er det deilig vårvær også i dag, men jeg har fryktelig vondt i korsryggen i dag, så får se om jeg kommer meg ut en liten tur for å hilse på sola :)
Har levert gullgutt i barnehagen og da så vi såvidt at sola tittet frem på veien. Herlig! Våren er den gladeste årstiden synes jeg :)
Hva skal dere i helgen da? Vi skal kjøpe bæresele til tvilling og bag til vogna. Så kommer broren min på besøk og da kommer det mer utstyr til babyene, så vi begynner å nærme oss på utstyrsfronten. Har iallefall de viktigste tingene nå.
Ha en flott fredag alle sammen og GOD HELG :)
Har levert gullgutt i barnehagen og da så vi såvidt at sola tittet frem på veien. Herlig! Våren er den gladeste årstiden synes jeg :)
Hva skal dere i helgen da? Vi skal kjøpe bæresele til tvilling og bag til vogna. Så kommer broren min på besøk og da kommer det mer utstyr til babyene, så vi begynner å nærme oss på utstyrsfronten. Har iallefall de viktigste tingene nå.
Ha en flott fredag alle sammen og GOD HELG :)