Happy føkkings 17mai! (Klagetråd)

AinaPaina

September 2013 <3
Driiit sur ektemann, festlig! Går rundt, tramper som f, og smeller med dørene så hele huset holder på å rase sammen. Han sier huset ser helt jævlg ut og at han er sliten fordi han har skrudd på bilen i to dager. Jeg har vasket ALT fortsett fra gulvene (det går bare ikke med bekkenløsningen) ryddet hele huset, funnet klær til alle, strøke skjorter, handlet. I dag har jeg laget mat og kaker, frokost til alle og ryddet opp. mens han har sittet i sofaen og sett på tv. Han jobber med oppussing eller bil hele dagene, jeg sitter igjen med to unger og et hus og en bekkenløsning fra Helv*** også blir han steik forbanna på alle (ja, han tar det utover ungene også) for at ikke huset et 110% slikket til en hver tid! :( Ikke synes jeg det er på sin plass å begynne å diskutere oppussing, priser, og hjelp (på en negativ måte) mens ungene hører på og på 17.mai heller!! Men når jeg nevner det så blir han bare enda hissigere og sier at han må gjøre alt og at jeg heller får begynne å ta all oppussingen selv....Synes IKKE dette var noe kjekk start på 17 mai, selv om jeg må inrømme at jeg ikke er overrasket.

Skulle nesten tro du skrev om huset jeg bor i :) jeg fikk høre her om dagen at jeg måtte g jøre noe, for han stod jo for hele oppussingen. Da sa jeg, jeg gjør ganske mye, problemet er bare at det er ikke så synlig som det du gjør. Jeg står opp med gutten hver morgen ( inkl i dag, vi har pyntet oss, spist frokost og koser oss med tv og lek, han sover), jeg steller omtrenther kveld og legger, leverer og henter i barnehagen omtrent hver dag, lager middag, rydder huset, vasker huset, vasker klær, henger opp klær og bretter klær, handler.... Kunne nok fortsatt å ramset opp, men likevel gjør jeg nesten ingenting her i huset :)

Off :( gutta tenker ikke på alt vi gjør, vi skulle slutta å gjort alt i ei uke så skulle de fått merke det! ikke noe koselig start på dagen da , men da kan den vel bare bli bedre :)

Vis han det du skreiv her, han burde tenke seg om!! Skjønner at det er slitsomt med oppussing vi gjor det samme, men man tar en runde med seg selv før man sprekker rundt barna.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Haff, så egeoistisk oppførsel :/ *klem*

Huff, det var ingen god start på dagen nei :-(
Håper den ble bedre!!

Dersom det er noen trøst, har vi slike dager innimellom her og.. :-/

Huff ikke gøy og få høre når man faktisk har gjort mye og er gravid :(
Håper dagen ble bedre! Klem <3

Han var pottasur frem til de hadde gått i tog. Da kom det seg og resten av dagen var fin :):) heldigvis.

Back
Topp