Happy ending

mom2b3

Betatt av forumet
Heisann!

Har mannen/sambo/kjæresten din noen gang fått tilbud om en "happy ending"?

Fortell gjerne historien bak. Hvordan ble han spurt, tok han imot, hvordan reagerte han. Jeg er så nysgjerrig på dette temaet:p

Min kjærest fikk det da jeg satt i resepsjonen å ventet på han, snakk om frekkhet :wacky::D
Men tenker de er vant til mange rare forskjellige vesen.

Last edited:
Ehhh... Ikke sikker på jeg skjønner denne men NEI, mannen har ikke fått dette tilbudet nei og han hadde da isåfall sakt nei...

Er dette normalt? Isåfall noe jeg har gått "glipp" av... Om happy ending er det jeg tenker ig mannen din fikk dette så hadde jeg forlatt han på minuttet om jeg var deg.

SELVFØLGELIG sa han nei.
Vi var på en thaimassasje i utlandet der han på slutten av sin massasje fikk tilbud om "massage down there".

Og når det var så enkelt å få spørsmål om det, på en plass som så passelig safe ut, så tenker jeg at det er sikkert mange fler som har fått det.
Og jeg ville bare høre på historiene det ble ut av det :-)

Hahaha.. Sku likt å vært ei flue på veggen om mannen min hadde fått er slikt tilbud :P

Min fikk det på massasje i Budapest, det var ganske åpent der så vi kunne snakke sammen selv om vi var på hvert vårt rom, han var helt satt ut og nesten på gråten, jeg flirte meg i hjel! :p vi ler godt av det i ettertid da :p

Ikke skjedd med mannen. Men wi venninde av meg fikk et "privat" tilbud av en mannlig massør engang:p hun takket høflig nei og forklarte at hun hadde mann:p

Happy ending betyr forøvrig forskjellige ting i forskjellige land. Noen ganger er det relatert til massasje og ikke seksuelle tjenester.

Happy ending betyr forøvrig forskjellige ting i forskjellige land. Noen ganger er det relatert til massasje og ikke seksuelle tjenester.

Har bestandig forstått det slik at happy ending er en seksuell avslutning på en massasje?

Så vidt jeg vet har mannen min bare fått tilbud om "happy ending" av meg ;)

Back
Topp