happy day *med jan thomas*

Marthemoms

Elsker forumet
ly\urer på hvor flink han er til å klippe egentlig... syns han såvidt rører håret på dissa som er med jeg.. klipper et par hårstrå, rufser litt, grer litt... også skal det være WOW liksom..ehh[8|][8D]
bare satt her og stussa litt over det..

han klipper jo sjelden mer enn noen millimeter liksom[8D]

Det er ikke alltid det er så mye som skal til[:)]

De som kommer til han på tv er som oftest folk som er på tv, og han har ikke lov til å gjøre store
forandringer. Men han styler de og løfter litt på sveisen og gir de sminketips [:D] Greit for oss å lære litt da [8D]

ORIGINAL: forvirretmor

det enkle er ofte det beste[8D][;)]

ORIGINAL: Susa87

joda det vet jeg også, men hadde jo vært moro med en skikkelig makeover eller en helt ny sveis en gang[;)]
men kan jo hende hu jenta får en ny sveis eller no[:)]

ORIGINAL: Marthemoms

joda det vet jeg også, men hadde jo vært moro med en skikkelig makeover eller en helt ny sveis en gang[;)]

Han kan vel ikke gjøre all verdens med kjendisene. De har vel stylister rundt seg som har en viss peiling [;)]
Men syns det er stilig hvor forandra flere av privatpersonene blir! [:)]
Jeg ville også vært med hadde jeg kunnet. Syns Jan Thomas virker som en toppers fyr som har god peiling [:)]
For det må han jo ha, så mye ghan har gjort [:)]

skjønner hva du mener. det er det morsomste jeg veit om[:D][:D] men er jo ikke sikkert di som er hos jan thomas, på tvprogramme har lyst til å klippe seg så mye??[8|]

ORIGINAL: Almasmamma

Han kan vel ikke gjøre all verdens med kjendisene. De har vel stylister rundt seg som har en viss peiling [;)]
Men syns det er stilig hvor forandra flere av privatpersonene blir! [:)]
Jeg ville også vært med hadde jeg kunnet. Syns Jan Thomas virker som en toppers fyr som har god peiling [:)]
For det må han jo ha, så mye ghan har gjort [:)]

mhm det hadde vært moro med en dag sammen med han tror jeg, virker som han får folk til å føle seg bra på en måte..flink til å engasjere seg og høre på mennesker[:)] hadde vært artig med noen sminketriks[:D]

Jeg var "Ukens happy" på Happy Day i oktober [:D]

Vi pratet faktisk om fordelingen når han er på jobb. Han jobber tett med to andre, og tar ikke all klippingen selv.
Når det gjelder programmet jeg var med i, var det Jan som startet "grovklippen" (hjeeeelp, halen min!).
Han fikk frie tøyler, og bestemte og så for seg hva han ville med min frisyre, mens hans medarbeider gjorde resten etter Jans "instrukser".
...selv om det ikke så sånn ut på TV... [8D]

Back
Topp