Hans vant

Jeg skiftet faktisk mening i denne finalen, det er jo ikke tvil om hvem som fortjente dette mest, og det er han som vant!
Jeg har heia på Atle hele veien, men Hans har alt, fantastisk stemme, han spiller gitar som en gud og skriver tekster som får
meg til å gråte. Gratulerer Hans!!

ORIGINAL: Mamman til Toffer

NEI NEI NEI. Hans er jo så harry. Jeg heia egentlig på MO,men når han røyk ut så var Atle nr 2. Dette er siste gang jeg gidder å se på idol/x-factor.

Hihihi, og du kaller Hans harry?[:D] Det synes jeg var litt morsomt.[;)]

ORIGINAL: Årolilja

Han fortjente det [:D] bare tar en ørliten tåre over at nå er det slutt på sexy Atle kropp hver fredag [:)][8D]

Haha,helt enig[:D][:D][8D]

Atle skulle jo vinne!!

Men, okey da... Hans er flink, og jeg kan ikke si at han IKKE fortjentee det nei... Han er bare ikke helt min smak, på en måte, så personlig heiet jeg mer på Atle [:)]

ORIGINAL: Mamman til Toffer

NEI NEI NEI. Hans er jo så harry. Jeg heia egentlig på MO,men når han røyk ut så var Atle nr 2. Dette er siste gang jeg gidder å se på idol/x-factor.

Godt det ikke er du som bestemmer hva eller hvem som er harry da [;)] Hans er en fantastisk artist som har hele pakka - og som vant vant fordi han er best, ikke fordi han er mest sexy eller noe sånt (men ja, Atle har en kjempestemme også).

Back
Topp