Hans utfordringer :p

Mymlen

Glad i forumet
Haha, stakkar sambo. Det er ikke lett å være han heller. I går var det eneste jeg hadde lyst på varmrøkt peppermakrell på skiva. Men vi fant det ikke på de to nærbutikkene så fikk ikke spist det, som igjen ble litt ekstra sutring fra meg :p I morges kom han hjem så fornøyd etter å ha vært på butikken for han hadde funnet peppermakrell. Men i dag har jeg ikke lyst på i det hele tatt :p Han ble ganske oppgitt, haha!
Flere som har like hendelser? Det blir nok ikke bare-bare å være sambo i de neste mnd heller ;)

Jeg hadde så veldig lyst på salt lakris, vannmelon og makaroni i går kveld. Samboeren skulle på nattevakt, så jeg forventet ingenting da sønnen vår hadde lagt seg og jeg ikke kunne dra på butikken selv. 10 minutter etter at vakta hans hadde begynt, kom han hjem med vannmelon og salt lakris. Jeg ble kjempeglad for at han hadde ordnet seg fri, men lakrisen han kom hjem med... fysj. Han skulle orden makaroni til meg, men kom med pastaskruer i stedet.. HALLO! Det er faktisk ikke det samme ;)

Jeg hadde så veldig lyst på salt lakris, vannmelon og makaroni i går kveld. Samboeren skulle på nattevakt, så jeg forventet ingenting da sønnen vår hadde lagt seg og jeg ikke kunne dra på butikken selv. 10 minutter etter at vakta hans hadde begynt, kom han hjem med vannmelon og salt lakris. Jeg ble kjempeglad for at han hadde ordnet seg fri, men lakrisen han kom hjem med... fysj. Han skulle orden makaroni til meg, men kom med pastaskruer i stedet.. HALLO! Det er faktisk ikke det samme ;)

Haha, huff, stakkar! Det er nok vanskelig å forstå hvordan denne maten fungerer på oss, men det er så viktig at det er helt rett når man har fått i hodet at man har lyst på noe :p Vi får bare være flinke å vise takknemlighet uansett ;)

Haha, huff, stakkar! Det er nok vanskelig å forstå hvordan denne maten fungerer på oss, men det er så viktig at det er helt rett når man har fått i hodet at man har lyst på noe :p Vi får bare være flinke å vise takknemlighet uansett ;)

Det er helt merkelig hvordan vi klarer å komme fram til at AKKURAT det skal jeg ha. Ingenting annet..
Jeg klarte heldigvis å beholde fornuften i går og sa ikke noe på hverken makaronien eller lakrisen.. Vannmelonen mista jeg lysta på i går men da jeg skulle hente den i dag så jeg at den var dårlig. Haha, spørs om jeg hadde klart å holde munn i går om jeg hadde oppdaget det da.. ;)

Back
Topp