Hannejenta

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Så du skulle på ultralyd i dag. Hvordan gikk det?

Hei!
Jo takk, det gikk kjempefint på ultralyd i dag. Alt står bra til med barnet. Vi ville fryktelig gjerne vite kjønnet og det fikk vi.[:D]Ultralydmannen sa "Jeg pleier ikke å garantere fargen på garnet. Men hvis ikke dette er en jente så skjønner jeg ingenting!". Han sjekka kjønnet sikkert 10 ganger..Vi hadde med en videokassett (VHS) og fikk hele ultralydundersøkelsen på film + 4 utskrevne bilder av den lille!
Åååhh...vi skal få en jente!!![:D]

Etter ultralyden reise vi rett på H&M og Barn&utstyr og kjøpt to antrekk(første babytøy handelen!):
Antrekk 1:Grønn tøff-men likevel søt minnimouse-bukse, mørke- og lyserosa body, lyserosa lue og et par mørke rosa sokker og et par grønne.
Antrekk 2: Gammeldags hvit blondekjole og tre bodyer som passer inni (2 røde og 1 hvit)...fant ikke noen røde strømpebukser som kunne matche-men regner med at røde strømpebukser kommer inn i butikken nærmere jul[;)](Tenkte at dette kunne være et pent julaften antrekk)

Åhh..så lykkelig jeg er i dag!Jeg kan se babyen min på tv[:D]

Åhhhh. Gratulera me jenta!!! Glede oss sånn te den ultralyden.. Nå e det akkurat 4 uger te.... [:D]

Tusen takk![:)]
Nå er det vel bare å begynne å kikke på navn.Sambo og jeg har ingen favoritter,men synes det finnes mange fine.Til nå har vi bare bestemt oss for at jenta vår skal få ett fornavn og ett etternavn (mitt).Fornavnet mitt kler ikke etternavnet til Sambo så da skal han bytte til mitt etternavn når vi gifter oss en gang i fremtiden. Det er jo veldig koselig å ha samme etternavn alle sammen når en er i familie[:D]

Back
Topp