Hanne79

fisken

Forelsket i forumet
Synes bare at magen din er så fin på det nye bildet [;)]. Vet du har termin i januar, men skal du ha keisersnitt eller er det vanlig fødsel som er planlagt?

Tusen takk! Hvis tvilling 1(den som kommer først) har hodeleie, evt sete, så får jeg føde vaginalt. Håper virkelig det, fordi jeg vil absolutt ikke ha keisersnitt! Er sykepleier på kirurgisk avdeling og vet så alt for godt hvilke risikoer som er knyttet til det, og hvordan det er å være operasjonspasient.

hvordan er det å gå med tvillinger? er det tungt?

Ja - keisersnitt høres ikke noe greier ut [:'(]. Det gjør jo egentlig ikke fødsler heller...[8|]. Håper de klarer å holde seg på rett plass da og at de trives der inne en stund til[;)].

Det begynner å bli ganske tungt ja... Er like stor nå som jeg ville vært i uke 40 med enlingsvangerskap. Hjelper vel ikke med bekkenløsning... men jeg hviler mye, og har en mann som tar seg av alt det praktiske som handling, enkelt husarbeid osv. Også har jeg fått ei venninne til å ta hele leiligheten 2. hver uke.

Planleggingen til barna kommer, ja.... Er vel innstilt på at det kan bli et rent lite helvete det første halve året hvis vi er skikkelig uheldige med rutiner, kolikk, amming og det som er.. Men misforstå meg rett, jeg gleder meg skikkelig til å bli mamma!!!

Må ha dobbelt opp av det meste, så det har blitt mye dyrere enn vi hadde regnet med. I tillegg måtte vi ha ny bil, for å få plass til tvillingvogna. Men vi har fått god hjelp av familie!

Hva er minifon? [8|]

masse lykke til skal du ha..så fint du har slik en hjelpsom mann.[:D]

Ville bare hive meg på og si at du ser skikkelig flott ut på det bildet. Håper du får føde som du ønsker da [:)] Det er kjempekjekt med familie som stiller opp ja...Får masse støtte selv vi, selv om vi bare skal ha ei. Men vi er begge studenter og ikke så mye penger enda, men det ordner seg [:D]

Tammis - Hvordan fungerer det da?
Hanne - Helt nydelig mage, håper du får ønskene dine oppfylt[:)]

Back
Topp