Hanne79 sin scrappetråd - Tvillingmagen!

Enormt bra!
Men det kan vel ikke bli annet med så nydelige jenter
 
WOOOOOOOOW!!!!!! Også så sinnsykt vakre jenter... Blir helt oppslukt her jeg nå... tROR JEG SATT Å KIKKET PÅ DETTE I 20 MIN NÅ... HEHE
 
Utrulig flotte sider.. super flink er du[:D]
 
Ååååå.... så fine... *Imponert* (og skikkelig missunelig)[:D]
 
skulle bare hatt en skikkelig hjerteknusende bakrunnsmelodi, så hadde d vært komplett[:D]
 
Du er skikkelig flink ja!!! Er kanskje lettere med så nydelige "hovedpersoner" da[:D]... Nesten så jeg får lyst på tvillinger selv[8|] ...
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger[:D]
 
ORIGINAL: lindaen

Åååh!! Den dåps-LOen var ufattelig flott Hanne!!

Tusen takk... vant konkurranse med den og er kjempestolt. Brukte lang tid på å få den "riktig", hvis du skjønner.... Vanskelig å plassere bildene.
 
Kjempeflott!
 
(Bare en liten ting jeg lurer på... den der du har laget likt til dem begge, nydelig forøvrig, skulle det ikke stått M på den lille merkelappen på den ene? (synes det virket naturlig at dette henspeilet på navnene deres, men kanskje jeg tar feil?)
 
gu så flink du er[:)] skulle ønske jeg hadde vært like flink.. bruker ferdige jeghehe
 
ORIGINAL: lindaen

Herregud Hanne.. Du er jo DRIT proff!!

 
enig!!! :)
 
ORIGINAL: *Stella*

Kjempeflott!

(Bare en liten ting jeg lurer på... den der du har laget likt til dem begge, nydelig forøvrig, skulle det ikke stått M på den lille merkelappen på den ene? (synes det virket naturlig at dette henspeilet på navnene deres, men kanskje jeg tar feil?)

Tihi... har ikke lagt merke til det jeg. Det må jeg fikse[:D]
 
Opp og hopp[:D]
 
Du er FANTASTISK dyktig!!
Dette blir utrolig kjekt for jentene å se på
når de blir store nok til å forstå verdien
av det arbeidet mamma'n deres har gjort med bildene deres 
- og med babystell!!

 
Ny LO fra sommerdagene[:D]
 
mulig jeg bare er litelur men hva betyr LO?
 
(hehe, jeg tenker på gubben som heter Lars Olav og blir som regel forkorta til LO)
 
Back
Topp