hanne 79

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet
Da er "alenenatta" mi over. Må si jeg har storkost meg alene, og faktisk ikke savnet jentene nevneverdig.... uff, føler meg som en sååå dårlig mamma med å si det. Men jeg vet jo de har det gått med

Men når det er sagt, så har visst hatt det helt fantastisk også. Jentene fikk mat rundt midnatt og sov til 0900 Stolt fortalte han meg at han hadde mata begge, stelt dem og fått dusja selv på en time i dag morges. Har aldri jeg klart, noe som igjen bekrefter for at jeg kanskje burde fått til å få flere ting unnagjort når jeg er hjemme med jentene
Han hadde til og med fått innstallert 2 PCer mens jentene tok seg en formiddagslur..... Og fått høre begge to le høyt sammen FOR FØRSTE GANG. Så for å ta sine ord i min munn ; "dette var vel ris til egen bak"

Men jeg er i hvert fall uthvilt......

litt irriterende at de hadde bestemt seg for å "go easy on daddy" denne gangen, da[8|]
Men godt at du har fått hvile litt..
Siden det gikk så greit i dag, så tar han dem sikkert en gang til, han[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

litt irriterende at de hadde bestemt seg for å "go easy on daddy" denne gangen, da[8|]

Ja det er jo fordelen med det. Men jeg førler med Hanne blir like irritert jeg også når de er så snille med far. [:D]

ORIGINAL: mb

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Ja det er jo fordelen med det. Men jeg førler med Hanne blir like irritert jeg også når de er så snille med far. [:D]

Ja, enig jeg også - så vi får nesten håpe de ikke er like snille med pappa'n sin NESTE GANG[;)]

Søren altså. Hvorfor kunne de ikke mast litt ihvertfall da?
Uansett hva  sier så er det ikke alle dager som er like lette. Jentene kan ha gitt han en lett dag fordi han ikke er deg og derfor nytt og spennende.
Nei, jeg tror ikke at du ligger og slapper av hele dagen og ikke gjør noe annet...
Mannfolk altså...

Back
Topp