Hannah Montana kake

Luremus

Glad i forumet
Her blir det snart storfeiring av 7 årsdag med karneval og Hannah Montana kake!! Er en habil kakebaker og satser på en Hannah Montana kake. Satser på en sånn gitarkake. Men finner ikke noen oppskrift eller lignende av den. Skal nok få det til med litt improvisasjon men en oppskrift hadde gjort seg!!

Noen som har oppskrift på Hannah Montana kake?? Trenger ikke være gitarkaka, bare det er Hannah Montana!![:D]

Nei, like ikke helt sånne ferdigtrykte bilder..... Kjedelig det[;)]

hva tente du på da? formen? 
ser du spurte etter oppskrift på hannah kake.

gi beskjed om du finer.. hannah bursdag her og om noen uker

Kremt- med litt mer tid så kunne jeg fått den finere ja[8D] Men dere kan jo bruke mer tid- eller bruke mmf. Jeg brukte smørkrem...

IKKE QUOTE [;)] (panikk for bilder og nett... hehe er bare en jæ...kake...men likevel...)

Ett til- måtte lagre i dårlig kvalitet for å få opp her...

Hehe har sladda navnet til snuppa[:)]

Renger med at kaka skal skjæres ut av langpanne. Men fasong, form på gitaren, farger etc. Har lyst til å prøve marsmallowsfondant istedet for marsipan. Jeg skal nok få det til uten, men greit med litt sånn trinn for trinn forklaring. Skal teste ut litt i helga da..... Er veldig glad i bake kake så.....[;)]

ORIGINAL: Luremus

Renger med at kaka skal skjæres ut av langpanne. Men fasong, form på gitaren, farger etc. Har lyst til å prøve marsmallowsfondant istedet for marsipan. Jeg skal nok få det til uten, men greit med litt sånn trinn for trinn forklaring. Skal teste ut litt i helga da..... Er veldig glad i bake kake så.....[;)]

Tegn gitar på bakepapir først- søk på gitar etter inspirasjon til formen- og tegn på bakepapir til du er passe fornøyd[;)] Og så legger du oppå langpanna og skjærer ut.
Brukte to bakepapir og to langpanner jeg da- men er bare å prøve seg frem[:)]

ORIGINAL: Snupså

]

Ja se her ja, her snakker vi gitarkake. Lurt å ta lysa i strengene, har lurt på åssen jeg skal plassere dem uten å ødelegge kaka. Fikk du tak i lilla konditorfarge eller har du brukt rød og blå? Blir mye kake da, med 2 langpanner. Men må vel det for å få den lang nok.... Men så blir det vel 17 unger også da.....Skal prøve meg på en minigitar i helga!! Takk for hjelpa!!

ORIGINAL: Luremus

ORIGINAL: Snupså

Ja se her ja, her snakker vi gitarkake. Lurt å ta lysa i strengene, har lurt på åssen jeg skal plassere dem uten å ødelegge kaka. Fikk du tak i lilla konditorfarge eller har du brukt rød og blå? Blir mye kake da, med 2 langpanner. Men må vel det for å få den lang nok.... Men så blir det vel 17 unger også da.....Skal prøve meg på en minigitar i helga!! Takk for hjelpa!!

Nei det går jo vekk endel fra de to langpannene[;)] Brukte lilla konditorfarge- har et sett med seks farger fra Cacas- selges på blandt annet Kreaktiv butikker[;)] 

Lykke til- er gøy med bursdag[:)]

PS: sletter du bilde- hehe jeg lar de bare ligge ute en dag eller to[;)]

Hm....får ikke tak i lilla konditorfarge. Selges cacas farger i 2 butikker her og lilla er selfølgelig utsolgt. Har på nettet men da koster frakten mer enn fargen.......Får prøve med rød og blå!

Back
Topp