Hannah 3år *bilder*

Ajja

Gift med forumet
Hannah fylte 3 år 23.08.10 Tenk lille snuppa mi bynne å bli stor....

Vise fram kompisen sin[;)] Hamsteren[;)]

Vise stolt fram de nye klærne og den nye dukkevogna[:D]

Hello Kitty kaka som mor har laga[:D]

Hello Kitty kaka som eg har laga[;)]

Hælledussan for et hår!!!Nydelig!Så ut som hun hadde en kjempefin dag. Utrolig flott kake du bakte![:D]
Jeg har også lyst på sånn vogn til ennis, ikke nødvendigvis rosa, men fra brio. Men vi har en fra før(billigsak med skjeve hjul+ et hjul som ikke går rundt), så min kjære mann syns ikke hun trenger noen ny*grr* Men kanskje til jul[8D]

Gratulerer så mye med dagen som var til Hannah!Kjempefin jente!

Det var ei stor, flott og stolt jente :o)

Morro at dere er så flinke med kaker :o)

Gratulerer med den store jenta!

Så nydelig hår hun har, og så flotte kaker dere hadde laget[:D]

så stor hun er blitt og så nydelig. hun så veldig fornøyd ut over de nye gavene.
Mina er og inne i Hello Kitty perioden.

Så utrolig nydelig jente du har![:)] Så fin dukkevogn hun har fått! Så ut som hun koste seg og at hun hadde en fin dag![:D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

Hælledussan for et hår!!!Nydelig!Så ut som hun hadde en kjempefin dag. Utrolig flott kake du bakte![:D]
Jeg har også lyst på sånn vogn til ennis, ikke nødvendigvis rosa, men fra brio. Men vi har en fra før(billigsak med skjeve hjul+ et hjul som ikke går rundt), så min kjære mann syns ikke hun trenger noen ny*grr* Men kanskje til jul[8D]

Gratulerer så mye med dagen som var til Hannah!Kjempefin jente!

Da treng ho virkelig ny vogn da meine nu eg... [:D][:D]
Vi hadde og ei sånn billig vogn, men kalesjen falt av heile tia og fotbrette blei løst.. så vi valgte å kjøpe ny før ho leke en del me dukker og irritere seg over den gamle vogna......
Valget sto mellom RØD eller ROSA... å eg e ikkje gla i rødt... å Hannah like rosa og lilla så da blei valget enkelt[;)]

Gratulerer så mye med dagen som var, prinsesse Hannah [:)]

Back
Topp