F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #4 Tipper det skulle stå grattis med 1300 innlegg[;)][:D][:D]
H Hanna C Gift med forumet 12 Jul 2006 #5 Åhhh, var det det det var?? La ikke nerke til det en gang[:)]
L Linni Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #8 Er dere blond hele gjengen eller Nå det er sånne tall er det jo innlegg men skal huske på det til neste gang hi hi hi (at jeg har men en gjeng som skruller litt *løperågjemmermeg*)
Er dere blond hele gjengen eller Nå det er sånne tall er det jo innlegg men skal huske på det til neste gang hi hi hi (at jeg har men en gjeng som skruller litt *løperågjemmermeg*)
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #9 ORIGINAL: Linni Er dere blond hele gjengen eller ikke jeg.. men det står jo ingenting i innlegget ditt lenger, da.. bare en masse sånne merker [8|][8|][8|]
ORIGINAL: Linni Er dere blond hele gjengen eller ikke jeg.. men det står jo ingenting i innlegget ditt lenger, da.. bare en masse sånne merker [8|][8|][8|]
L Linni Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #10 Nei men du er jo mørek sånn som meg vet du [;)] Jeg ser det sånt ser du nor under her nå???
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #11 ORIGINAL: Linni Nei men du er jo mørek sånn som meg vet du [;)] Jeg ser det sånt ser du nor under her nå??? Samme tegnet der også..
ORIGINAL: Linni Nei men du er jo mørek sånn som meg vet du [;)] Jeg ser det sånt ser du nor under her nå??? Samme tegnet der også..
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #14 ORIGINAL: Linni Ser du ikke de røde bokstavene som danser??? Nei, det står at de er "stjålet" så de er nok fra et nettsted som ikke egentlig ville at de skulle kopieres [8|]
ORIGINAL: Linni Ser du ikke de røde bokstavene som danser??? Nei, det står at de er "stjålet" så de er nok fra et nettsted som ikke egentlig ville at de skulle kopieres [8|]
L Linni Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #15 He he he he he he he he he derfor dere ikke fatta noe. Gratla me 1300 Står det Fra denne siden http://www.piczo.com/hjemmesideting?g=15286534&cr=2
He he he he he he he he he derfor dere ikke fatta noe. Gratla me 1300 Står det Fra denne siden http://www.piczo.com/hjemmesideting?g=15286534&cr=2
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #16 ORIGINAL: ~Fiorelina~ Tipper det skulle stå grattis med 1300 innlegg ORIGINAL: Linni He he he he he he he he he derfor dere ikke fatta noe. Gratla me 1300 Står det Er jeg litt god til å tippe, eller [;)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~ Tipper det skulle stå grattis med 1300 innlegg ORIGINAL: Linni He he he he he he he he he derfor dere ikke fatta noe. Gratla me 1300 Står det Er jeg litt god til å tippe, eller [;)]
L Linni Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #17 Jo fytti grisen. Men inne på gratulasjons romme har jeg brukt bokstavene og skrevet gratla. Er vel ingen som ser det heller da [8D]
Jo fytti grisen. Men inne på gratulasjons romme har jeg brukt bokstavene og skrevet gratla. Er vel ingen som ser det heller da [8D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #18 ORIGINAL: Linni Jo fytti grisen. Men inne på gratulasjons romme har jeg brukt bokstavene og skrevet gratla. Er vel ingen som ser det heller da [8D] neppe..
ORIGINAL: Linni Jo fytti grisen. Men inne på gratulasjons romme har jeg brukt bokstavene og skrevet gratla. Er vel ingen som ser det heller da [8D] neppe..