Linka Gift med forumet 2 Jun 2006 #1 Kan ikke du legge ut et bilde av Nataniel for meg. Finner ingen av han som jeg ser ansiktet på. Lurer så fælt på hvordan han ser ut. Klem
Kan ikke du legge ut et bilde av Nataniel for meg. Finner ingen av han som jeg ser ansiktet på. Lurer så fælt på hvordan han ser ut. Klem
H Hanna C Gift med forumet 2 Jun 2006 #2 Det er bilde av meg selv og Nataniel på avatarbildet mitt, men skal prøve å finne et som er litt nyere[:)]
Det er bilde av meg selv og Nataniel på avatarbildet mitt, men skal prøve å finne et som er litt nyere[:)]
H Hanna C Gift med forumet 2 Jun 2006 #4 Oi!!!!!! De ble store gitt, var ikke helt meningen det da! Huff!!
Linka Gift med forumet 2 Jun 2006 #5 Så nydelig han er. Skikkelig sjarmtroll han jo. Stolt mamma burde du være vennen !!! Klem
>Rampensopphav< Elsker forumet 3 Jun 2006 #10 ÅJ!!!Så kjempetøft undervannsbilde da[;)][;)][:D]STEINTØFT!!!!
*Chill* Forumet er livet 3 Jun 2006 #11 ÅJ!!!Så kjempetøft undervannsbilde daSTEINTØFT!!!! Signerer!! var bare skikkelig hærlig!!!
Linka Gift med forumet 3 Jun 2006 #12 Takk for treffen idag vennen. Det var kjempekoselig. Og Nataniel er bare sååå nydelig atte... Neste gang tar vi det i oslo. Klemmer
Takk for treffen idag vennen. Det var kjempekoselig. Og Nataniel er bare sååå nydelig atte... Neste gang tar vi det i oslo. Klemmer