MinaMor Forumet er livet 10 Apr 2007 #1 Ville bare si: Takk for et utrolig koselig besøk, har kost meg såå de siste 3 dagene! Gleder meg til neste gang. [:D][:D] glad i deg vennen min! [:D][:D][:D][:D][:D] + at det er kult med egen tråd... fniiiiiis [8D]
Ville bare si: Takk for et utrolig koselig besøk, har kost meg såå de siste 3 dagene! Gleder meg til neste gang. [:D][:D] glad i deg vennen min! [:D][:D][:D][:D][:D] + at det er kult med egen tråd... fniiiiiis [8D]
H Hanna C Gift med forumet 10 Apr 2007 #5 åååå, tusen takk[:)] Stas med egen tråd[:D] Jeg har også kooost meg masse assa[:)] Det har vært så koselig! Og den gjestfriheten jeg ble møtt med var jo helt super da[:)] Håper ikke jeg skravla høl i huet på dere da, hehe[:)] Blir ikke så lenge til neste gang, hihi[;)] *snakke med sambo når han kommer hjem*
åååå, tusen takk[:)] Stas med egen tråd[:D] Jeg har også kooost meg masse assa[:)] Det har vært så koselig! Og den gjestfriheten jeg ble møtt med var jo helt super da[:)] Håper ikke jeg skravla høl i huet på dere da, hehe[:)] Blir ikke så lenge til neste gang, hihi[;)] *snakke med sambo når han kommer hjem*