Hanky panky ... :)

nitsirk4

Venter nr 3
:rolleyes::phvis en får falske rier eller hva en skal kalle det som kommer regelmessig og er vonde ( annerledes enn kynnere ) men det stopper etter ti timer istedet for å øke på er en liksom moden da ?? Og bare trenger mer av det magiske ?? ;) eller ikke moden eller ??? Uuuuutålmodig :oops:

Ville jo tro at det hadde en viss effekt.. :)

Blir gal snart jeg... Skal tyne mannen en runde til om noen timer... ;) Hehehehe... Han nekter egentlig ;)

jeg har også begynt å få litt modningsrier (tror jeg) har hatt mensmurringer og stikninger i flere uker, men nå gikk det over til litt rie lignende tak.. så får se om det skjer noe snart.. :p

Han føler han stanget babyen hahaha :) kynnere og stiklinger har jeg hatt i flere Mnd... Men falske rier her natt til fredag... De var voooonde... Så ga de seg i syv tiden på morgenen... Da ble jeg sur... ;) hva er vitsen med å ha så vondt hvis ikke det skjer noe Hehehehe :)

Han føler han stanget babyen hahaha :) kynnere og stiklinger har jeg hatt i flere Mnd... Men falske rier her natt til fredag... De var voooonde... Så ga de seg i syv tiden på morgenen... Da ble jeg sur... ;) hva er vitsen med å ha så vondt hvis ikke det skjer noe Hehehehe :)
er det jeg tenker med de falskeriene også! Blir bare utslitt og får søvnmangel :p

Du får gjøre det for hånd så får han "stå til" de siste tre sekundene da :P

:rolleyes::phvis en får falske rier eller hva en skal kalle det som kommer regelmessig og er vonde ( annerledes enn kynnere ) men det stopper etter ti timer istedet for å øke på er en liksom moden da ?? Og bare trenger mer av det magiske ?? ;) eller ikke moden eller ??? Uuuuutålmodig :oops:

Åhh som jeg skulle skrevet det selv... Har skrevet ett innlegg på skjult forum... Hadde også falske rier etter sex i går.. Kom hvert 4-5 min og varte i 30-40 sek i 5 timer :o fikk samtidig skikkelig diare noe jeg har ennå mn dabbet av etter 5 timer... Skikkelig slitsomt :o her blir det ikke mer sex nå, orker ikke flere sånne hvis det ikke fører me seg noe?! Kom blankt luktfritt slim på papiret i dag mn usikker på om det var sæd el slimpropp... Hmm..

Åhh som jeg skulle skrevet det selv... Har skrevet ett innlegg på skjult forum... Hadde også falske rier etter sex i går.. Kom hvert 4-5 min og varte i 30-40 sek i 5 timer :eek: fikk samtidig skikkelig diare noe jeg har ennå mn dabbet av etter 5 timer... Skikkelig slitsomt :eek: her blir det ikke mer sex nå, orker ikke flere sånne hvis det ikke fører me seg noe?! Kom blankt luktfritt slim på papiret i dag mn usikker på om det var sæd el slimpropp... Hmm..
Forbaska greier asså.... De sier vi må ha tre porsjoner ;) hahaha jeg gir opp hele greiene... Føder neste sommer ;)

Åhh som jeg skulle skrevet det selv... Har skrevet ett innlegg på skjult forum... Hadde også falske rier etter sex i går.. Kom hvert 4-5 min og varte i 30-40 sek i 5 timer :eek: fikk samtidig skikkelig diare noe jeg har ennå mn dabbet av etter 5 timer... Skikkelig slitsomt :eek: her blir det ikke mer sex nå, orker ikke flere sånne hvis det ikke fører me seg noe?! Kom blankt luktfritt slim på papiret i dag mn usikker på om det var sæd el slimpropp... Hmm..

Skjer det noe hos deg ? :)

Forbaska greier asså.... De sier vi må ha tre porsjoner ;) hahaha jeg gir opp hele greiene... Føder neste sommer ;)
her begynte vi friskt med 2 ganger på lørdag.. så dabba det av :p gubben er mer enn villig, men vi har folk som jobber på huset for tida...

Skjer det noe hos deg ? :)

Nope. Har bare noen enorme luftbobbler øverst i magen... Rumler og brumler mn ikke noe annet :( ka me deg? Orker ikke en kjappis til itilfelle det bare blir mange timer m maserier igjen...

Nope. Har bare noen enorme luftbobbler øverst i magen... Rumler og brumler mn ikke noe annet :( ka me deg? Orker ikke en kjappis til itilfelle det bare blir mange timer m maserier igjen...
Ikke noenting :(tlf har ringt i heeele dag skjer det noe er jo termin i dag bla bla...til slutt gadd jeg ikke ta tlf...:P kanskje litt frekt..hehe...men herlighet så mye mas...;) hatt en kvikkis i går og en i dag merket ikke noe til de...skal til jordmor i morgen...håpte jeg skulle slippe men men :P

Ikke noenting :(tlf har ringt i heeele dag skjer det noe er jo termin i dag bla bla...til slutt gadd jeg ikke ta tlf...:P kanskje litt frekt..hehe...men herlighet så mye mas...;) hatt en kvikkis i går og en i dag merket ikke noe til de...skal til jordmor i morgen...håpte jeg skulle slippe men men :P

Så sykt plagsomt da! Hadde latt være å ta telefonen selv også.... Kan jo gå mange dager over termindato. Er plagsomt i seg selv det om ikke alle skal mase samtidig...

Hjelper liksom ikke på når en er lei,sliten,kvalm,utålmodig osv osv :P Også det dummeste spørsmålet : hvorfor føder du ikke ?? aaaargh i dag er jeg sur :P

Hjelper liksom ikke på når en er lei,sliten,kvalm,utålmodig osv osv :P Også det dummeste spørsmålet : hvorfor føder du ikke ?? aaaargh i dag er jeg sur :P

Omg!! Folk er ufattelig teite! Har fått noen kommentarer selv også. Prøver å tenke at de er nok bare nysgjerrige fordi de bryr seg. :) Men er sykt plagsomt for det om! :P

Last edited:
Etter samleie i uke 35+3 startet riene på natten. Var på kontroll hos jordmor og fikk beskjed om at det var tre cm åpning. Siden det da var 2 timer til nærmeste fødeavdeling måtte vi kjøre avgårde dit, men på morgenen ga riene seg.. :( Har etter det fått veldig mye kynnere og ubehag etter samleie, ikke som da, men det er helt klart at det gjør noe med kroppen min :p. Er 38 uker på vei no, så den lille skal bare komme!

Back
Topp