Handling

tojenter

Forumet er livet
Har dere begynt å handle?
Jeg har allrede kjøpt 1 sparkebukse, 1 body, 1 sett med bukse og trøye, 1 helsepledd og 1 pk med gasskluter...
Vet at der er tidlig, men klarer liksom ikke å la vær heller... Er jo så super kos da[:D]

jeg har ikke handla noe, og kommer ikke til å gjøre det enda heller! Har det meste fra før, bortsett fra klær da! :)

Så jeg kommer til å vente ganske lenge med å kjøpe noe enda! :)

Blir helt syk jeg hver gang jeg er i butikken... synest det er sååå mye flott babytøy[:D][:D][:D]

Jeg er nok lik deg der ja [;)] Har kjøpt inn noen småting selv jeg, og har gjort det lenge faktisk. Jeg har tenkt; Hver gang jeg finner noe jeg syns er skikkelig fint eller stilig så blir jeg litt redd for at det ikke skal finnes der den dagen jeg blir gravid! , så sånn har jeg endt opp med å kjøpe det [:D] Og nå som jeg er gravid syns jeg ikke det har gjort noe i det hele tatt, det er jo bare gøy! Kommer nok aldri til å bli lei av å shoppe uansett for jeg er en shoppaholic, he he[:D] Bare elsker det!!! Alt jeg har kjøpt til nå er veldig nøytralt da. Klem

Elsker å handle babyting og tang. Desverre så har jeg vel alt og litt til siden vi har tre barn i alderen fra 1,9 til 7. Kommer vel til å kjøpe noen deilige myke håndklær som bare er babyen sin og noen litt dyre "luksusklær", som mor ikke kan motstå,[:D] siden vi ikke trenger å kjøpe hverdagsklær. Kanskje jeg spanderer på meg en ny vogn også, hvem vet. Ny bil må jeg ivertfall ha[:-] så nå studerer jeg alt jeg kommer over av biltyper med minimum 7-seter. Det koster å få stor familie, men gøy er det[:D][:D][:D]

Alt jeg har kjøpt er også bare nøytrale farger! gleder meg til vi får vite hvem kjønn det er slik at det går an å kjøpe litt farger[:D]

ja det er farlegt å gå på butikke i disse dager..med slag og alt!! heldigvis har vi mye nytt fra lisja,så enn så lenge vert det ikkje handla noke særlegt-hvis ikkje DUA skal låne div ting som eg har lånt da[:)]..mulig vi gjør nokre nye investeringer!!

Back
Topp