Handling av utstyr!

snuppelura13

Flørter med forumet
Jeg er nå 4 mnd på vei   ( i morgen)  når begynte dere og handle ting og tang....  har lyst til og handle men   det er liksom noe som sier meg at jeg bør vente, mammen min synes det er litt tidlig ennå han da, men når han mener vi skal handle vet jeg ikke. jeg snakker ikke om klær, men stellebord, seng , vuge osv..... hva mener dere ?

Begynt for to uker siden jeg...[8D] Klarte altså ikke å holde meg.. Har kun kjøpt slike store ting,som gjerne kan være d dyreste og..Mangler bare å kjøpe vogn vi nå..[:)]
Kjøper inn småting etterhvert som jeg ser d,og hvis d er billig, eller på salg eller no..

nå har vi en del fra før som 1.mann har hatt så di dyreste tingene slipper vi å kjøpe egentlig (selv om jeg VIL ha ny vogn )
hvis jeg ikke hadde hatt disse tingene så hadde jeg begynt å se etter å kjøpt hvis det var noe jeg likte veldig godt.
tross alt koster det en del og det er bedre å fordele disse kostnadene ut på flere mnd enn at dere skal gjøre et kjempe raid rett før og nesten sitte pengelens igjen.

jeg har vært rundt å sniktittet på ny vogn jeg da [:D]

Jeg har kjøpt inn stellebord og vippestol jeg, og fått seng. Er dyrt om man skal kjøpe alt på en gang. I tillegg kommer jula snart og da blir lommeboka fort tom etter julegaveinnkjøp og pynt. Så min plan er å spre det litt. [:D]

Gjør som du føler for selv[;)] Vi har ikke kjøpt en eneste ting enda..føler ikke at det haster akkurat..Bebisen kommer jo ikke før mars!! Og kanskje det blir salg i Januar? Håper det![:)]

Eg har tenkt litt på det sjøl, men nå kjem jula og januarsalget før vi er klekke klare.. Og eg har bursdag i Des, så eg trur eg skal vente og sjå om det er nokon so vil kjøpe meg/oss noko av dei store/dyre tinga... [;)]
Men, eg er ganske flink til å kikke i barne butikkar [:D]

Jeg tenker at vi begynner hamstringen her i gården etter UL om 13 dager!

Hei!
Kom i fjerde mnd i dag jeg, men er nok litt gammeldags og synes fortsatt at det er litt tidlig. Har lyst til å kjøpe ting og tang, men tror vi venter til etter ul. Har uansett ingen peiling på barnevogn o.l., vet ikke hva jeg vil ha. Må nok høre først med venninnene og ta en kikkelig runde i butikkene, tror jeg. Men gleder meg enormt til den tiden kommer[:D] 

Back
Topp