Handletur

*LC*

Gift med forumet
En litt lengre handletur i dag på 2 timer, og ligger som slakt etterpå:(. Føles ganske greit der og da, noe sliten på slutten, men så setter jeg meg ned og har ikke en eneste energisk celle igjen i kroppen. Æsj altså, vil så gjerne gjøre vanlige ting.

-men fikk meg noen fine sko da he he;).

Ja noen ganger blir man helt tappet for energi! :)

Har lært meg at jeg må utnytte energien mens den er der. Noen dager orker jeg alt, andre nada...

Jeg får også lyst til å shoppe litt til meg selv, men føler at jeg snart vokser ut av alt! :) 

Snorkfrøken1982 skrev:
Har lært meg at jeg må utnytte energien mens den er der. Noen dager orker jeg alt, andre nada...

Jeg får også lyst til å shoppe litt til meg selv, men føler at jeg snart vokser ut av alt! :) 

Hos meg kan jeg føle at jeg har en del energi det ene øyeblikket, og så være helt tom det andre øyeblikket. Ikke blitt vant med dette enda (og vil ikke bli vant til det heller egentlig).

Tenkte sko var ganske safe der - håper jeg ikke vokser så mye på den fronten;).

Ja, da er det ikke så lett å planlegge. 

Tenkte først det samme som deg, men så kom en venninne og sa at hun hadde ikke sjans til å få seg på skoene sine de siste to månedene, myyye vann! 

Men vi skal jo heldigvis (!?) være høygravide på sensommeren så forhåpentligvis duger det med lette sko da :) 

Apropos handing så har jeg veldig lyst til å begynne å handle til den lille, men må vel smøre meg litt med tålmodighet.

Ja blir nok bare sandaler på oss til sommeren. Hadde ikke så mye vann i kroppen sist jeg, så skoene passet hele veien. Spent på hvordan det blir nå.

Det blir kjempekos å handle til huleboeren:). Jeg kommer nok til å vente til etter ordinær ul, for vil vite kjønn. Blir det en gutt til har vi så mye at jeg må kikke igjennom det vi har før vi kjøper masse nytt. Spennende!

Ja, vi får håpe det ikke blir hetebølge :) Sannsynligheten er vel ikke så stor for det, i hvertfall ikke her hvor jeg bor. 

Ja, det er nok best å vente til etter UL. Lekte først litt med tanken på å ikke vite kjønnet i det hele tatt, men nyskjerrigheten overgår det :) Veldig spennende! Gleder meg!

Kjekt å kunne la noe gå i arv da. For oss blir det mange nye investeringer siden det er den første. Jeg har en følelse på at det blir gutt! Ah! Glad jeg har babyverden i denne ventetiden!!

Sommeren her blir vel varmere enn aldri før tenker jeg he he...

Jeg er også altfor nysgjerrig til å klare å vente helt til fødsel med å vite kjønnet. Beundrer de som klarer også, det må være den ultimate tålmodighetsprøve:).

Når det gjelder klær, blir det nok mye nytt også. Klarer jo ikke dy meg når jeg ser noe søtt. Nesten så jeg gruer meg til å gå igjennom alt det "gamle", for det er sååå mye. Men helt klart kjekt å slippe å kjøpe alt. Husk - babyen vokser så fort, så det er ikke mye man trenger til å begynne med;). Får jo nesten ikke brukt alt man har dessverre.

Hehe, ja det hadde vært innmari typisk. Vi vurderer å ta en tur til varmere strøk mens jeg kan fly, men jeg vet ikke helt jeg. Varme og mye merkelig mat ser jeg ikke for meg er den beste kombinasjonen.

Ja, det er jo litt morsomt at nr to ikke får alt i arv også. Dessuten har det jo blitt mye fint til guttene også nå må jeg si. Jeg bare elsker de danske merkene etter å ha bodd i DK en tid. (Guttefølelsen -igjen!) Tipper vi får en del også, så tror jeg bare kjøper det jeg må ha i starten. Alt blir så virkelig nå merker jeg. 

Ser vi er like langt på vei, vært morsomt å følge hverandre :) 

Ja, jeg har også så lyst til å handle litt, men vil nok vente. Jeg vet at vi nok får endel (første barnebarn og oldebarn i familien)og om det blir jente arver vi nok en hel del, er masse jenter i familien og vi er nok en veldig arvefamilie.

Snorkfrøken1982 skrev:

Hehe, ja det hadde vært innmari typisk. Vi vurderer å ta en tur til varmere strøk mens jeg kan fly, men jeg vet ikke helt jeg. Varme og mye merkelig mat ser jeg ikke for meg er den beste kombinasjonen.

Ja, det er jo litt morsomt at nr to ikke får alt i arv også. Dessuten har det jo blitt mye fint til guttene også nå må jeg si. Jeg bare elsker de danske merkene etter å ha bodd i DK en tid. (Guttefølelsen -igjen!) Tipper vi får en del også, så tror jeg bare kjøper det jeg må ha i starten. Alt blir så virkelig nå merker jeg. 

Ser vi er like langt på vei, vært morsomt å følge hverandre :) 

Å ja de danske merkene har utrolig mye fint. Akkurat som jeg liker, litt tradisjonelt. Er ikke så glad i alle disse tegneseriefigurene de kistrer på klærne. Guttetøyet etter ca 3 år er ikke lett, for da er det mye spiderman, star wars osv. Liker ikke det jeg;).

Det stemmer det, på dagen faktisk:). Da må vi sammenligne litt når tiden kommer. Så moro!

*venteguri* skrev:
Ja, jeg har også så lyst til å handle litt, men vil nok vente. Jeg vet at vi nok får endel (første barnebarn og oldebarn i familien)og om det blir jente arver vi nok en hel del, er masse jenter i familien og vi er nok en veldig arvefamilie.

Så heldige dere er. Å arve er utrolig kjekt! Vi arvet en del til førstemann, og det var så fint. 1. året rekker jo ikke tøyet å bli slitt heller.

Veeldig mye fint, det er jo kommet en del av det til Norge også nå, men tror jeg legger neste DKtur til etter UL så kan jeg shoppe litt der.  JA! Så utrolig enig i det, synes ikke det har helt den samme sjarmen dessverre.

Kjempemorsomt :) Det må vi! Fortsatt fin søndag!!

*LC* skrev:

*venteguri* skrev:

Så heldige dere er. Å arve er utrolig kjekt! Vi arvet en del til førstemann, og det var så fint. 1. året rekker jo ikke tøyet å bli slitt heller.

Ja, jeg syntes vi er heldige sånn. Eller, jeg vet jo ikke enda om vi arver, men gjør regning med det:) Har bl.a to små kusiner som begge har brukt tøy fra jeg var liten og jeg syntes det er veldig koselig. Så håper jeg kan gjøre det samme til mine:)

Back
Topp