Handletur på budsjett =)

MyFairytale <3

Glad i forumet
Samboer'n er på kurs i Oslo denne uka, og i går klarte jo jeg selvfølgelig å legge igjen lommeboka mi i bilen hans =( Tyyyypisk meg! =P
Men men.. Sjokoladelysten begynte å trenge seg på, og det hadde vi selvfølgelig ikke!! Ikke brus heller.. Også burde jeg jo ha middagen klar til samboern kom hjem syntes jeg! =)
Så da startet jeg leteaksjon i heimen etter no mynter (Samboern er mester på å legge fra seg penger overalt - heldigvis) Jeg klarte å lete fram 60kr. også hadde vi en pose med tomflasker.. (Følte meg som en stakkars student, så sikkert fint ut med magen =P )
Posen med flasker klarte jeg jo å glemme igjen også forresten! =P
Men jeg fikk faktisk kjøpt fiskegrateng, smør, en stor plate med stratos og brus for bare 52kr. =) Såå fornøyd med rundturen min =) Hehe.. Er jo litt moro da.. Jammen kunne man sikkert leve billig hvis man gjorde slik hver dag i stedet for å gjøre det enkelt og handle alt på et sted =)

He he. Ja jeg blir nesten litt flau over hvor mye jeg "sløser" når jeg ser hva jeg kan klare meg med når jeg har lite penger

Hvordan i alle dager fikk du alt det for under 60kr?

Det var kreativt :)
Kan bli litt deprimerende å gå slik hver dag, men en tur innimellom er gøy

Kjøpte coop fiskegrateng (xtra tror jeg var meket) til 10kr. Og margarin av samme merket på coop til 11kr. Så kjøpte jeg stratos til 17 kr på rimi.. Masse tilbud på sjokolade der :-) og tilslutt first price brus på kiwi til 14kr inkl. Pant :-) hehe.. Jaaa.. Hadde nok blitt gal om jeg måtte gjøre det der hver gang jeg skulle handle! Men moro å se da :-)

Back
Topp