Handletur med baby

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Eg synes det er bale å ha babyen med å handle dagligvarer! Har ikkje funne noko god teknik for det. Om eg har med vogna har eg tatt ei korg oppå den, men er jo ikkje mykje ein får plass til då. Har og prøvd å ha han i bæeselen, men ein er liksom litt bevglseshemma likevell. Så eg synes det er veldig godt å handle aleine. Hihi og eg har bare ein unge! Korleis er det for dåke som har fleir?

Jeg bruker de vognene med babysete på, eller har han i manducaen. Storerbror kjører med liten vogn ved siden av.

Her handler jeg aldri aldri med babyen. Jeg kan handle litt brød og melk ogsånn, Men aldri storhandel. Vi handler inn for en uke av gangen og samboer kjører og handler etter jobb.

Jeg bruker også handlevogn med bilsete i,men skal jeg bare ha noen få ting så bærer jeg henne i bilsetet hennes og har en kurv å ha varene i.

Ja da finnes jo faktisk :) hihi da har eg ikkje komme på! Skylder på ammetåka tenker eg

Vi skylder på ammetåka uansett, vi :p Da blir det så mye lettere å akseptere..

Jeg liker bedt å handle alene:D
Men når lillebror er med og jeg skal ha masse, bruker jeg handlevogn med babysete på.
Hater virkelig å ha med storebror, han hater det også!!! Så det gjør jeg svært sjeldent!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg liker bedt å handle alene:D
Men når lillebror er med og jeg skal ha masse, bruker jeg handlevogn med babysete på.
Hater virkelig å ha med storebror, han hater det også!!! Så det gjør jeg svært sjeldent!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp