Handletråd

Jeg venter nok litt før jeg begynner å handle. Har det meste av større ting etter kommende storesøster da.
 
Skal på salg på Barnas hus etterpå... tror nok jeg ryker på et eller annet til spiren ja!
Lyst til å finne frem alt småttis tøyet fra loftet også, men det får vente til minst etter OUL. Ellers blir nok dette svangerskapet alt for langt!
 
Er det noe dere anbefaler å ikke kjøpe brukt? :)

Vi har kjøpt det aller meste brukt. Finn.no er genialt. Stellebord, vogn, klær, leker osv. Har også arvet veldog mye klær, utstyr og leker. Mye å spare på det.

Kjøpte seng og bilstol nytt. Siden man jo har så god tid så fulgte jeg med på tilbud og fikk kjøpt til gode priser på nett.
 
Bilsete skal man være veldig obs på om man kjøper brukt eller arver.
Da skal man være heeeeelt trygg på at de ikke har vært utsatt for noe som helst og at de ikke er så gamle. Mener levetiden er 8 år, men ikke anbefalt å begynne å bruke etter 5 år. Har med isoporen inni å gjøre.

Og madrass skal man ha ny. Evt om det er brukt overmadrass før kan man bare bytte den
 
Planlegger å utsette alle innkjøp til påske, da er jeg rundt 14 uker på vei, så da håper jeg det er trygt.

Vi har bilsete som ble kjøpt nytt til førstemann for snart 5 år siden, litt i tvil om det er trygt å bruke det igjen, hva tror dere? Brukt av 1 barn i ca 2,5 år, og aldri vært i kollisjon.

Ønsker meg en leander-vugge, noen som har noen formeninger om de fungerer bra? Er ute etter noe med vuggefølelse som tar liten plass (trangt voksensoverom).

Ellers trenger vi ny stellematte, og en kommode å ha klær i på badet.
Klær tror jeg vi har nok av, men det blir nok noen søte plagg på loppemarked i vår, tror ikke jeg klarer å stå imot fristelsen.
 
Planlegger å utsette alle innkjøp til påske, da er jeg rundt 14 uker på vei, så da håper jeg det er trygt.

Vi har bilsete som ble kjøpt nytt til førstemann for snart 5 år siden, litt i tvil om det er trygt å bruke det igjen, hva tror dere? Brukt av 1 barn i ca 2,5 år, og aldri vært i kollisjon.

Ønsker meg en leander-vugge, noen som har noen formeninger om de fungerer bra? Er ute etter noe med vuggefølelse som tar liten plass (trangt voksensoverom).

Ellers trenger vi ny stellematte, og en kommode å ha klær i på badet.
Klær tror jeg vi har nok av, men det blir nok noen søte plagg på loppemarked i vår, tror ikke jeg klarer å stå imot fristelsen.

Moseskurven:Heartred Kan kjøpes med vanlig stativ eller med vuggestativ, likte denne veldig godt når benyttet den til frøkna vår :)
 
Det klør ikke i fingrene etter å kjøpe noe som helst [emoji4] Vi har så og si alt etter kommende storebror. Det vi trenger til den nye er seng (lillegutt sover fortsatt i sprinkelsengen siden han trives best i den) og litt småtteri som laken, tisselaken og slik [emoji4] Ellers vet jeg ikke om det blir så mye nytt siden vi har så mye fint fra tidligere! Gleder meg mer til å bruke det igjen enn å kjøpe nytt.
Blir det ei jente får ho kose seg i grønne, blå og gule klær [emoji13] Ny garderobe blir det i alle fall ikke mens ho er liten. Vokser jo så fort!
 
Vi har kjøpt det aller meste brukt. Finn.no er genialt. Stellebord, vogn, klær, leker osv. Har også arvet veldog mye klær, utstyr og leker. Mye å spare på det.

Kjøpte seng og bilstol nytt. Siden man jo har så god tid så fulgte jeg med på tilbud og fikk kjøpt til gode priser på nett.

Ja, høres lurt ut å kjøpte seng og bilstol nytt. Takk for tips [emoji4][emoji106] skal følge med på tilbud!
 
Har kun handla en body til nå :) Vil vente med å se på ting å tang til ul i uke 12:happy: er 6+4 nå så håper de 5 ukene går fort :woot:
 
Ikke handler noe enda. Om det blir jente blir vi nok kun å kjøpe typ kosebamse og litt stellesaker. Ellers har vi alt etter nr 1.
Blir det gutt må vi ha endel tøy. Har heldigvis kjøpt alle store ting i kjønnsnøytrale farger. Bilstolen etter dattera vår fikk bestekompisen min låne til dattera si, så tenker å kjøpe nytt.
Om dere velger å kjøpe brukt sete så gå til en bilstolforhandler og kjøp ny isopor! Det koster ikke all verden og er absolutt verdt det! [emoji4]
 
Planlegger å utsette alle innkjøp til påske, da er jeg rundt 14 uker på vei, så da håper jeg det er trygt.

Vi har bilsete som ble kjøpt nytt til førstemann for snart 5 år siden, litt i tvil om det er trygt å bruke det igjen, hva tror dere? Brukt av 1 barn i ca 2,5 år, og aldri vært i kollisjon.

Ønsker meg en leander-vugge, noen som har noen formeninger om de fungerer bra? Er ute etter noe med vuggefølelse som tar liten plass (trangt voksensoverom).

Ellers trenger vi ny stellematte, og en kommode å ha klær i på badet.
Klær tror jeg vi har nok av, men det blir nok noen søte plagg på loppemarked i vår, tror ikke jeg klarer å stå imot fristelsen.
Det bilsetet skal da være trygt. Du har kontroll på det og er innafor tiden. Så med mindre noen har forsket og funnet ut det setet likevel ikke er bra/trygt ift produksjon kan du trygt bruke det tenker jeg
 
Om dere velger å kjøpe brukt sete så gå til en bilstolforhandler og kjøp ny isopor! Det koster ikke all verden og er absolutt verdt det! [emoji4]
Er det mulig? Blir ikke det manipulering av setet?
 
Jeg tar imot brukte ting fra andre, men skal vente til uke 13-14/20 med å handle inn noe,... tror jeg da, er dessverre flyttesalg på en hel barnebutikk ved siden av jobben min (med superfine ting), så det kan hende jeg går på en smell der snart. Og jeg planlegger masse og titter på nett. Klarer ikke la være, gleder meg så utrolig mye til å gå litt banas. Men deler litt skrekken med mange andre her, så for nå blir det fingerkryssing.
 
Back
Topp