Handletråd

Trollemor86

Flørter med forumet
Noen som har fått handlet noe til knøtte allerede ?
Jeg har jo ikke klart helt å holde meg i nakkeskinnet :woot: selv om det bare er noen småting enda.
Har fått handet meg bilstol m base
Stellepute
Sengetøy
Kosefille
Allt av stelleprodukter

Jah.. det er jo som sagt bare en brøkdel av hva som må inn i hus men syns det er så stas å rundt å se på ting.
Er jo faktisk 9 år siden sisst det var smått i hus så har ingenting igjenn etter dem da jeg trodde jeg ikke skulle ha flere.

Men gleder meg ekstremt til vi får vite kjønn for da er det enklere å handle syns jeg :angel13

Kikker mye på finn.no etter vogn og har både heklet og sydd en del ting. Har enda ikke gått inn i en fysisk butikk og kjøpt babyting. Tror jeg venter til minst uke 12 :happy:

Handler nok ukke noe før oul. Blir sikkert som sist å handle et par klesplagg rett etter:) men har jo stort sett alt etter lille. Blir jo eventuelt å kjøpe nye klær:)

Ingen handling før etter oul!

Har mistet 2 ganger før så føler det betyr ulykke å handle før uke 12[emoji53] Planen er å begynne å handle litt etter neste UL i uke 13-14[emoji4]
Kikker masse på nett da[emoji4]

Ettersom jeg er så dårlig som jeg er og ikke kommer meg ut av huset/senga omtrent så blir det lite handling [emoji28]

Har noe klær og stæsj fra tidligere da, men er mest spent på om vi finner en vogn vi blir fornøyd med akkurat nå [emoji5]

Har mistet 2 ganger før så føler det betyr ulykke å handle før uke 12[emoji53] Planen er å begynne å handle litt etter neste UL i uke 13-14[emoji4]
Kikker masse på nett da[emoji4]

Ååh så leit, ja det skjønner jeg godt.
Håper spira sitter supergodt fast denne gangen da <3

Det jeg gleder meg mest over med ul er å se mannen min sin reaksjon, for den er like magisk hver gang :Heartbigred
Det glir mere inn at det faktisk er et lite menneske som vi har laget å det vokser inne meg.

Ååh så leit, ja det skjønner jeg godt.
Håper spira sitter supergodt fast denne gangen da <3

Jeg er mye dårligere denne gangen, tar det som et godt tegn [emoji12] jeg var på UL for noen uker siden og så et bankende hjerte, og nå har jeg bare dager igjen til å gå over tiden for den spontanaborten som skjedde da jeg var 8+5 (nå er jeg 8+3) [emoji4]

Denne gangen SKAL det gå bra[emoji173]️

Jeg er mye dårligere denne gangen, tar det som et godt tegn [emoji12] jeg var på UL for noen uker siden og så et bankende hjerte, og nå har jeg bare dager igjen til å gå over tiden for den spontanaborten som skjedde da jeg var 8+5 (nå er jeg 8+3) [emoji4]

Denne gangen SKAL det gå bra[emoji173]️

Åååh krysser fingrer å tær for at dette skal gå bra :love7
Å alle hjerter gleder seg :Heartbigred

Har faktisk holdt av en bedside crib alt, kom over et godt bruktkjøp. Det er faktisk en av de få tingene vi trenger.. Men ellers har jeg ikke tenkt å kjøpe så mye. Har jo alt fra kommende storebror. Har stortsett handlet ganske kjønnsnøytralt slik at det kan brukes om det blir en jente denne gangen

Kikker mye på nett, men tør ikke handle noe da jeg er er livredd for at noe skal gå gale. Aldri mistet da jeg aldri har vært gravid, men jeg har alltid vært redd for å bli gravid pga nettopp jeg er redd for noe skal gå gale
Men kikker for harde livet [emoji23]

Vi har jo ALT vi trenger etter de 3 store. Har knapt kvittet oss med noe som helst. Og vi har mange vi kan arve av hvis det viser seg at vi mangler noen plagg. Eneste jeg tror vi har solgt er bilsetet. Så det må vi ha. Og så skal vi på bryllupsreise en gang i vår, og kjøper sikkert noe småtteri når vi er i det store utland, bare for å ha kjøpt noe som er "bare" denne sin også.

Vi har det aller meste etter storebror, trenger kun ny seng/bedside crib. Og sportsvogn til storebror, siden vi setter babydelen på babyjoggeren. Blir nok å handle inn litt nytt når vi får vite hva kjønnet blir[emoji4]

Har vært nære på noen ganger, men klart å la være foreløpig..

Back
Topp