Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjempe fornøyd! Har handlet første rosa plagg til tulla. En rosa liten lue
Har det meste etter Elias i nøytralt i begynnelsen men må nok suplere med litt rosa/lilla/røtt. Og litt ull, Elias var sommerbarn.
Åh... Savner å kunne gå å handle alt en trenger. Men ikke lenge igjen så kan vi det:D Kjekt å handle litt:D Har handlet litt selv til lillegutt i magen :)
Så gøy Må komma i gang snart. Har satt familien i gang med strikking, men har ikkje kjøpt kle enda. Vil ha mest mogeleg kjønnsnøytralt, har hatt draum etter draum om at jordmora tok feil - i staden for ei jente så er det ein gut inni magen *ler av meg sjølv*
Det er litt kjedelig med å få to av samme, føler ikke jeg kan handle noe uten at det bare blir alt for mye :/ Men litt varmeklær må vi jo ha (og det har jeg allerede kjøpt) :p
så koselig. vi skal lissom få gutt nr 2, så det blir lite shopping her. og de er født på samme tid på året også, så jeg regner med vi har riktige størrelser i det meste... :)
men jeg skal nok få kommet meg ut og kjøpe et par plagg som skal bli lillebror sine. og så skal han jo ha egen koseklut. synes de er så fine de fra teddycompagniet. storebror har tiger, så lillebror må få et eget dyr. kanskje ku :)