Handlet til babyen?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Har dere kjøpt noe til babyen? Klær e.l?
Jeg har ikke kjøpt noe, men sitter å titter på ting jeg vil ha :) Jeg og mannen satt og kikka på vugge på søndag :)
Har begynt å se på mammaklær, men har ikke kjøpt noe av det heller enda!

Har kikket mye. Har funnet vuggen jeg skal bestille når jeg er 12 uker hihi, og kikker på barnevogn nesten hver dag :P Har alvorlig grad av barnevogndilla fra før, så det ble ikke noe bedre da jeg ble gravid på nytt ;) Klær venter jeg med til etter utvidet UL, da jeg med 90% sikkerhet får vite rett kjønn på babyen. Har mye etter storebror, så blir det gutt trenger jeg ikke handle så mye.
Trenger en del gravidklær, så det tenkte jeg å bestille snart :)

Nei har nok ikke det :) vet sånn ca åssen vogn jeg vil ha, og var innom cubus og bare snoka litt på salget som var det :P sååååååå lite det er hehe husker ikke fra sist :P

hehe,ikkje akkurat,har det meste om det blir jente...trenger litt klær om det blir gutt. Ellers veit eg at eg skal kjøpe meg ergobaby bæresele med nyfødt innlegg, venter å ser om eg finner den på tilbud eingong i løpet av dei neste 8mnd :)

nop. men skal oppom ei venninne til uka å hente 3 mammabukser hos hu :) er så øm i magen.. og oppblåst! så alle mine trange olabukser er alt annet enn behagelig å ha på :P

Nei det blir nok ikke noe handling før etter ul, rundt uke 20 kanskje. Skal ha ny barnevogn ellers har vi alt vi trenger men blir nok å handle litt klær, nye myke håndklær og gulpekluter :p

nop, drøyer til etter ul :) har tatt vare på alt vi kjøpte til snuppa og det er jo like fint :) kjøpte kjønnsnøytralt utstyr ;)vogn, bilsete osv..

Jeg har alt jeg trenger, utenom babyen...

Nei har ikke kiket noe enda, har det meste fra før... Så blir vell ikke før vi får vite kjønn... Har så mye jente ting ;)

Ja denne gangen skal det gå bra! det er jeg fast bestemt på... det skal ikke skje 1 gang og hvertfall ikke 2 ganger...

Har ikke handlet noe enda, og kommer nok ikke til å gjøre det før til sommeren tenker jeg. Vet hvilken vogn og bilsete vi skal ha, så det er bare å bestille når det nærmer seg :)

Back
Topp