Handlet til baby

Vogn og anmepute. Jepp, thats it :p

Har to barn fra før men har måttet handlet litt likevel :)
Vogn, ammepute(bbhugme) jenteklær, bilstol, madrass, litt sengetøy :)

Uu! Hadde ammepute siden forrige og kjøpt vogn bagg selv :)
Har du alt siden forrige barn eller har du ikke kommet til innkjøp enda ? :)
Har det meste! Orker ikke styre så mye siden vi skal flytte. Ungen får klare seg med pupp og kjærlighet :p

Gutteklær (noe brukt) , babyrede, sengetøy (nytt og brukt) gulpekluter, kluter, håndklær, helseteppe i blått, sengekant (brukt) vognleke, smokker, smokkesnor, babyboots, understell vogn. Ellers har vi resten etter storesøster og noe kan kjøpes etter hvert

Vi har det meste nå, men har ikke kjøpt babycall og babygym enda.. Tar det litt spontant tror jeg :)

Vogn
3-4 plagg
Vognpose
Seng
Sovepose
Lammeskinn
Dyne
Badestol
Baksetespeil
Lekegrind
Kluter/smekker
Prampack
Stokke steps

Hadde mye av de store tingene etter nummer en, men har kjøpt inn litt nytt babytøy, vippestol, ekstra base til maxi cosy bilstol og understell/vogndel til å sette bilstolen oppi. Trenger fortsatt litt "småtteri" som ny baby call, sokker, strømpebukser ++ men er sånn nogen lunde i rute.. :)

Det meste...
Må ha litt flasker, stelle produkter og små ting.
Vi mangler madrass når jeg tenker meg om.

Har 2 gutter fra før, så har ikkje og trenger heller ikkje handle så mykje.
Har kjøpt ny(brukt) vogn, den gamle skal stå hos foreldra mine.
Måtte kjøpe ny ammepute, den eg hadde var øydelagt når eg fikk den igjenn etter å ha lånt den vekk.
Så har eg og minstemann kjøpt 2 rosa bodyer,siden me no får ei jente og minsten syntes det var moro å kjøpe noko.
Eg har strikka litt, men tenker at klede kjøper eg etter babyen er født og ser kva eg får og trenger. Hadde mykje nøytrale klede etter guttene som kan brukas og så kommer eg til å sy litt klede.
Vippestol skal eg kjøpe,for den me hadde solgte eg men det er ikkje så hast.

Vogn med alt nødvendig tilbehør utenom poser, bilstol, to baser, bæresele m spedbarnsinnlegg, stokkestol m alt utstyr uten bord, lammeskinn, klær, babygym, stelleveske, stellematte. Har en fra før, så bruker noe om igjen, men kjøper også mye nytt. (Erfaringer fra første, og siste barn, så har lyst til P prioritere utstyr!:) noe jeg ikke kunne sist pga økonomi :P)

Back
Topp