Handlet litt mammatøy i dag;)

LillTrille

Glad i forumet
I dag har jeg handlet 2 par bukser på hm;;) På nettbutikken da, er veldig spent på hvordan de sitter! Det var 299 kroner pr. stk, syns ikke det var en ille pris i det hele tatt;;)

Er det noen andre som har handlet mamma klær enda?

Jepp=) Handla ei mammabukse på HM til 299=) Satt kjempe FLOTT på, eneste var at den utvidet seg i stoffet etter en liten stund, så så ut som en seggebukse etterhvert=p Men nydelig og deilig mykt stoff=) Gled deg! Eneste jeg har kjøpt. Går vanligvis med svart tights til ALT så tror ikke jeg trenger så masse mammaklær utenom topper og overdeler=)

Jeg har også kjøpt 2 mamma-bukser, og en topp. Forrige svangerskap ble jo alle t-skjorter og gensere ødelagte ;)  Kun fordi jeg ikke gadd å kjøpe mamma-topper,  Tenkte jeg ikke skulle gjøre det der igjen.

Handler mamma klær på hm jeg og. Kjøpte en supergod olabukse der til 199 kr. Med strikk nederst i beina.

Bare så synd jeg må vente på pakke ca 1 uke hehe..  lyst å prøve det nå;;) emoticon

jeg har ikke kjøpt noe enda. Men går å kikker både på mamma klær og babyklær:P er veldig kresen i klær, så har ikke funnet så mye fine mammaklær enda.

Jeg tenkte å ta meg en tur på HM igjen imorgen, tok på meg en vanlig kosebukse istad og til og med den strammer=O Sikkert pga str. Føler magen vokser og vokser og at det er ingenting som er behagelig lengre.... Men er jo så gøy med magen og

Har en deilig mammabukse, men må ha fler.. Blir nok HM her også.
Hadde vært deilig å gå i joggebukse hver dag, men ser ikke så bra ut. Gleder meg til lønninga kommer, da blir det litt mer å velge mellom i skapet.

Jeg handlet to mammaleggings på hm i dag. Der så jeg også en bukse til 299 som virket kjempe deilig, men hadde ikke tid til å prøve. Får ta en tur i morgen kanskje

Back
Topp