Handler pappaen også babyting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)

Jeg tar meg av det meste, men han har vært med på å kjøpe madrass og slikt :)

Han har vært veldig involvert i de store tingene (eks lest mange tester på bilstoler). Jeg kjøper mest klær og slike ting :)

Her er det vel jeg som har ordnet og handlet det meste;) Men inkluder han før jeg kjøper de store tingene. Klær, stelleprodukter og andre småprodukter tar jeg meg av uten at han blandes inn i det:)

Vi har snakket om og blitt enige om absolutt alt som er kjøpt inn men det er jeg som har funnet ut hva vi trenger, skrevet lister og bestilt. Det som er kjøpt i fysisk butikk har han vært med og kjøpt. Han har ikke dratt ut og handlet noe på egenhånd/eget initiativ men det har mer med at han er redd jeg skal være uenig/bli misfornøyd enn at han ikke tar initiativ.

Babycall og lignende, samt større møbler har han en mening om.
Alt annet kjøper jeg bare inn. :)
Viser han alternativer om jeg er litt usikker, men sjelden han har noen sterke meninger.

Han kjøpte babycall til førstemann (alene) og var med da vi skulle kjøpe vogn ; men ellers er det jeg som står for handlingen og er den som har mest peiling på hva vi trenger osv :D

Bilsete var det han som kjøpte, og er veldig engasjert i de store tingene (seng osv). Klær og smådill ekke han så ivrig på :p:p

Nå har vi ikke handlet noe særlig ennå, har mye fra forrige gang. Den gang var han med og kjøpte vogn hvertfall, klær tror jeg knapt han har kjøpt (på 4,5 år..), leker derimot...
Satser på at det ikke blir fullt så mye til nestemann, da tror jeg vi må tenke på et større hus :p

Han har ikke gått ut for å kjøpe ting selv, da han ikke føler seg helt vitende om hva som trengs. Men han har vært med meg på nesten alle innkjøp, kun noen klær jeg har kjøpt alene. Han er veldig interessert, men ikke helt oppdatert på størrelser, hva som trengs og hva vi har :P

Han har vel ikke handlet noe på egenhånd, utenom noe klær og leker. Men vi prater sammen om de aller fleste innkjøp, og noen er mer gira enn den andre. Han sier at jeg shopper nok til ungene for oss begge ;)

Vi har laget liste over hva vi trenger, og han har handlet det meste på lista :happy:

Back
Topp