Handler pappaen også babyting?

M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)
 
Han har vært med å handle sammen med meg til nå, men nå er det far som får ansvaret for de siste innkjøpene, da jeg blir liggende på sykehuset til tvillingene våre er født.
 
Han er med på å kjøpe de store tingene, og spesielt bilstol og vogn er han veldig opptatt av [emoji4] klær bryr han seg derimot lite om, så det er det jeg som kjøper. Helt greit for meg da jeg elsker å kjøpe babyklær [emoji85]
 
Nei det skjedde verken sist eller nå :wtf: Blir en fotballtur til våren,og da vil jeg tro det kan komme noe både til baby og storesøster ;)
 
Nei, eller hvis han får beskjed så gjør han det nok[emoji4]
 
Han handler ikke alene men mistenker at mammaens kontrollbehov kan hemme litt [emoji15] Han er gjerne med på handling og engasjerer seg veldig i babyen [emoji177]
 
Nei [emoji2][emoji106] men liker å dulle med dette selv, så ser ikke noe grunn hvorfor han skal når han ikke er sånn av seg :)

Men var med på store innkjøp som vogn, bilstol osv med de andre :) nå har vi alle de dyre innkjøpene, og jeg bare småhandler litt klær vi trenger til henne :)
 
Nei ikke direkte, men han er svært engasjert. Han har laget lampen til barnerommet og skal nå til å lage uro til sengen hennes. Blir super bra! [emoji4]Barnevogn hadde han mer oversikt over enn meg.
 
Handlet noen plagg da han fikk vite vi var gravid med den vi mistet rett før denne [emoji173]️ og så har han handlet noen plagg, bamse og smokker med fotballaget sitt sin logo [emoji13]
 
Vi handlet inn første body/sparkebukse sammen etter oul :) ellers har jeg ordnet med alt annet, men har inkludert han underveis. Har bestilt mesteparten på internett, og mye har vi kjøpt hos søteren min. Shopping er det verste han vet, og jeg elsker det, så jeg har gladelig tatt på meg det ansvaret :) Men han har hjulpet til med henting av pakker på posten, samt montering av div osv :)
 
Mannen min løp å handla etter hun kom til verden!
Han har nok vært redd for at det ikke skulle komme noe jente, så han ville ikke handle noe før han var sikker på at det bar ei lita pie som kom. [emoji177]
 
Han har kjøpt babycall, og vært med på å bestemme barnevogn.
Ellers har vi kjøpt overaskende lite til ungen. Har arvet mye klær.
 
Back
Topp