Handler pappaen også babyting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)

Han handler ikke noe som helst. Kanskje han betaler når jeg har lokket han med på shopping.

Han er veldig kjøpevillig, men vi konfererer med hverandre før vi kjøper noe :) Jeg vil gjerne vente med noen av de store tingene så ikke det må lagres så lenge.

Han var på tur med kompisene for noen uker siden og kom hjem med en body og en nattdress fra hans favorittlag (iherdig supporter). Utenom det har han null interesse for å kjøpe noe, så det er det jeg som får ta ansvar for ☺️

Ingenting & han vil helst ikkje handle med meg heller (for det er jo SÅ kjedelig). Men det gjelder klær & sånt. Vognkjøp var han derimot kjempeinteressert i - så det handler ver meir om at han er meir interessert i ting på 4 hjul enn klær, og det representerer jo ikkje kor mykje han "bryr seg".

Hvis jeg ber ham handle til enten de barna vi har eller de vi har på vei, så gjør han det. Men han aner verken hva vi har eller hva vi trenger, og det gjelder også både de vi har og de som kommer [emoji23] Jeg holder oversikten, men vi bytter på betalingen. Når det gjelder de dyreste kjøpene, så vil vi helst være enige før en av oss (som da egentlig bare er meg i såfall [emoji28]) kjøper inn.

Ingen av oss handler ting på egenhånd, vi handler alt sammen. Vi skal begge ha like mye å si i forhold til hva barnet skal ha.

Vi er like interessert/uinteressert i handlignen. Jeg er vel den som har undersøkt mest på forhånd av hva som trengs og sånt, men han har jo også meninger om hva som er praktisk, fint, osv.

Nå har vi det neste fra førstemann, men da var mannen med og kikket på vogn og han hadde også noen tanker om hva han ville ha. Heldigvis tenker vi likt der [emoji23] bilstol og ting ellers var det mer slik at jeg viste han hva jeg ville ha, og spurte om han var enig. Klær og slikt har jeg alltid hatt kontroll på, og slik er det fortsatt. Jeg pleier å kjøpe alt av klær og slikt til barn men han betaler andre ting så det går opp i opp. Jeg synes det er veldig greit ha ansvar for å kunne kjøpe inn klær til barna for det har ikke han peiling på [emoji4]

Her har han kun handlet på vegne av mine ordre, aldri no interesse ellers. Han hater butikker

Han har ikke kjøpt noe, men har vært med meg og kikket :)

Back
Topp