Handler pappaen også babyting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)

Praktiske ting er pappaen veldig interessert i. Vi leser oss opp om ulike produkter, sammenligner de og holder øye med tilbud osv. Klær og småting er nok jeg som tenker mest på.

Han liker å lese tester, finne ut hva som er best og hvor det er billigst. Klær og sånt styrer jeg mest med men har er gjerne med [emoji4]

Jeg kjøper ikke noe uten å snakke med han. Det er jeg som leter etter ting og tang da, men tar ikke avgjørelser på det alene. Viktig for meg at han er enig :-) sånn har vi alltid vært når det kommer til ting i huset også.

Nei, og tror ikke det kommer til å skje med det første heller. Tror han er fornøyd med at jeg styrer i vei med å lese om ting og planlegge, fikk beskjed om at jeg kunne gi ham regningen på det til slutt [emoji23]

Som flere her er det samarbeid, mens jeg tar meg av klær (og han tar seg av sko). Bilseter og sånn er hans område, men han spør meg. Han bestemte vogn (til forrige, og vi bruker den igjen). Denne gangen blir det ikke så mye å kjøpe, men han vil ha ny stelleveske, det er greit for meg.

Stort sett jeg som handler, men større og dyrere ting har vi gjerne blitt enige om på forhånd :)

Vi kikker på ting sammen, og de store tingene som seng osv vil han engasjere seg i. Ellers bryr han seg ikke så lenge jeg ikke fyller huset ;)

Back
Topp