Handler pappaen også babyting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
På egenhånd? Eller er det kun du som står for innkjøp av babysaker? Handler han kanskje litt sammen med deg? :)

Tja.. ikke hvis han ikke sjekker med meg først. Han liker at vi er enige om det meste. [emoji14] slik var det forrige gang! Nå venter vi til vi veit kjønn!

Han er veldig gira på å kjøpe ting. Jeg synes det er litt tidlig så jeg prøver å bremse han litt, men han har kjøpt noen småting[emoji4]

Ville blitt grinete om han dro ut og kjøpte utstyr uten meg. Vil ha en finger med i spillet. Klær skjønner han seg ikke på, men han kjøper mer enn gjerne fotballdrakter osv [emoji849][emoji108] godt fornøyd med å få hovedansvar for innkjøp så lenge han er med på spleiselaget [emoji123]

Ja, pappan har handlet litt nøytrale bodyer, pysjer osv. Syns han skal få lov til det når han synes det er stas :)

Ikke alene nei. Men vi handler litt sammen :)

Nei. Til våre unger har han kjøpt en kasse duplo på eget initiativ. Han er strålende fornøyd med at jeg tar ansvar for slikt.

Jeg legger klar klær til minstemann ettersom han ikke forstår hvilke klær som kan sammen eller ikke. Det sistnevnte har resultert i at jeg handler antrekk til ungene. Så vet han at de buksene passer med den t-skjorta og den genseren.

Til gjengjeld løftet ikke jeg en finger da sentralstøvsugeren gikk i stykker eller når bilen skal på EU-KONTROLL.

Overhodet ingen babyting på egen hånd, nei. Men han kjøper litt klær til dattera vår (som nå er 3), hvis han synes det begynner å trengs.

Problemet er vel kanskje at jeg synes baby/barn trenger mer enn han, ikke at han er uvillig til å skaffe utstyr. Så det blir jeg som tar initiativet. Men han blir med og handler hvis jeg vil det.

Her det jeg som er sjefen for alle innkjøp. Han er med å se på hva jeg vil ha, men jeg som har siste ordet[emoji7][emoji1360] sånn liker jeg det..

Har ikke kjøpt noe enda som jeg vet. Vi har jo også det meste [emoji6]

Sist kjøpte han to Manchester United - bodyer... Eneste klærne han noen gang har kjøpt til mini. Men han har kjøpt endel leker og sånnt da[emoji1]

Min mann har veldig god smak, og jeg husker spesielt med første kunne han komme hjem fra jobbreise med nydelige klær han hadde kjøpt inn. Jeg har ofte oversikten over hva som trengs av klær og utstyr, men han er også involvert og kan fint sende ham alene ut for å kjøpe en kjole eller sko til jentene[emoji4][emoji7]

Samboer bestilte/kjøpte en håndlaget vugge når vi oppdaget svangerskapet. Det er faktisk det eneste vi har kjøpt så langt [emoji4]

Vi har kjøpt vogn og seng, jeg fant på nettet og han var enig og ble med å kjøpe[emoji4]

Back
Topp