Vi pleide å handle hver fredag. Men opplevde stadig at grønnsakene ble råtne i kjøleskapet, og når jeg ble gravid, så fikk jeg aldri bestemt meg for hva jeg ville ha til middag, så nå handler vi mandag og fredag.
Handler stort sett hver fredag, for da er jeg tidligere ferdig på jobb.
Og så vet jeg stort sett hvilke planer vi har for helga, hva vi trenger å handle inn. Får også da kjøpt med lørdagsgodt til lørdagen og frukt/grønnsaker til hele uka....som det da blir mindre av når onsdag, torsdag kommer (et par kjipe dager) - men da er det påfyll på fredda'n igjen
Her handler vi stort sett inn for 1-2 uker av gangen, og fyller gjerne på med melk + frukt og grønt underveis.
Liker å handle i begynnelsen av uken, da er det levelig i butikkene her i alle fall. Fredag og lørdag blir i alle fall unngått, for da er det helt uutholdelige mengder folk
Handler på tirsdagene, for tilbudsavisene komme mandag, da lager jeg handleliste og handler tirsdag, og da får de nye varer og jeg slipper at de er utsolgt
Jeg prøver å handle for hele uken, varierer hvilken dag, handler gjerne mot slutten av uka. Hvis jeg handler tidlig i uka, må jeg som regel innom å ha noe ekstra til helgen.