Handler du mat for en uke om gangen? Når handler du?

Handler for en uke av gangen, men når jeg gjør det, endrer seg i perioder. Akkurat nå er det mandag...

Jeg handler vanligvis hver fredag:) men nå som jeg er i permisjon, varierer dagen litt. Men er fortsatt en gang i uken bare:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drar på storhandel en gang i uka, stort sett mandag - av og til lørdag. Så supplerer vi heller med småting vi måtte trenge underveis.

Handler for én-to uker om gangen, men hvilken dag det er varierer. Når jeg jobber handler jeg alltid etter en senvakt.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Handler en gang i uka..
Prøver å få til hver fredag,men om jeg jobber så blir det på torsdag..

Skal bli flinkere til å planlegge middager fremover nå,så da blir det handling på mandager :) Og så supplere ut over uka med grønnsaker,melk og brød.

Handler stort sett hver fredag, for da er jeg tidligere ferdig på jobb.

Og så vet jeg stort sett hvilke planer vi har for helga, hva vi trenger å handle inn. Får også da kjøpt med lørdagsgodt til lørdagen og frukt/grønnsaker til hele uka....som det da blir mindre av når onsdag, torsdag kommer (et par kjipe dager) - men da er det påfyll på fredda'n igjen ;)

Vi handlet hver mandag, men med jobb og en liten som skal i seng så ble d flyttet til lørdag. Helst tidlig på dagen, hvis vi ikke har andre planer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her handler vi stort sett inn for 1-2 uker av gangen, og fyller gjerne på med melk + frukt og grønt underveis.
Liker å handle i begynnelsen av uken, da er det levelig i butikkene her i alle fall. Fredag og lørdag blir i alle fall unngått, for da er det helt uutholdelige mengder folk :P

Handler på tirsdagene, for tilbudsavisene komme mandag, da lager jeg handleliste og handler tirsdag, og da får de nye varer og jeg slipper at de er utsolgt:)

Jeg prøver å handle for hele uken, varierer hvilken dag, handler gjerne mot slutten av uka. Hvis jeg handler tidlig i uka, må jeg som regel innom å ha noe ekstra til helgen.

<3 appen < 3

Nabo med butikken so desverre er jeg der hver dag, det blir endel impuls kjøp ja.. Må skjerpe meg.

Mandager stort sett.. har prøvd å handle på lørdager, men da er jo alle andre ute å handler samtidig. Orket ikke stappfull butikk :p

-Appen

vær dag når det gjelder middag, for tar det itte hva jeg har lyst på den dagen. men sånn andre produkter kjøper jeg inn på mandagene.

Back
Topp