Handler du inn for hele uken på en gang?

M

Moderator Stine

Guest
Vi prøver å være flinke til det, men i blandt hender det at vi må ta en butikktur både 2 og 3 ganger til i løpet av den uka. Med andre ord, vi kunne vært flinkere.

Hva med dere?
 
Tja.. sånn ca. Men siden vi kun har en liten joker her nærmest. Da er det kjekt å handle stort når vi er ute og farter..
 
Handler inn for hele uken. Men hender eg kjøper for lite av noe. F.eks melk. Så da handler eg av og til 1 gang til.
 
Ja, det gjør vi. Handler på Coop Obs hver mandag ;) Det blir som regel noen feilberegninger som f.eks at vi må kjøpe en ekstra smørklump, men ikke noe småhandling utover det.
 
Vi handler også inn for hele uken. Skriver middagsplan for uken og planlegger i forhold til det. Det er praktisk både i forhold til diett og til middager til småen.
 
Vi har og middagsplan for hele uka og handler 1-2 ganger i uka bare helst. Men hender jo vi glemmer noe eller må ha påfyll av melk, brød etc. Men tror man sparer penger på å planlegge og storhandle ;)
 
Her går det litt i perioder! Ser vi sparer mer på å handle 1gang i uka, men nå er det en stund siden vi var så flinke :/
 
Nei, men mannen handler middag på vei hjem så da blir det ikke noe annet enn det vi trenger. :p Flinke mannen. ;)
 
Handler hver mandag :) kanskje innom butikken på lørdagen og kjøper litt snop om vi glemmer det mandagen :)
 
Her er vi kjempedårlig på det. Vi skriver ukesmeny så vi slipper det stresset med å tenke hva vi skal ha til middag hver dag, men iom at det stort sett er jeg som gjør handligen (uten lappen og med vogn) blir det lett 3-4 turer i uka. Men det vi har blitt flinkere på er å droppe den "småhandlingen", altså ting vi egentlig ikke trenger. Skriver handleliste og holder oss til den;)
 
Back
Topp