Handler du brukt til barnet ditt??

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
– På nett kan du finne alt mellom himmel og jord brukt. Jeg kjøper både sko, klær, sengesett og leker, forteller Anne.

Hun er mamma til en gutt på snart to år, og kjøper så å si aldri noe nytt i vanlige butikker lenger. Det er på internett det foregår. Halvannet år har gått siden hun først begynte med nettshopping. Da var det eBay som fristet.

– Det var så mye fint, og en god måte å spare penger på. Eneste var at jeg gjerne kjøpte flere ting, fordi det var så billig, sier Anne.
http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Utstyr/Anne-elsker-a-kjope-brukt/
Handler du brukt til barnet ditt?

Jeg handler brukt så lenge det er helt og pent

Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull

Kjøpt mye brukt til toåringen, spesielt klær til å ha i barnehagen :) Kjøpte mye brukt utstyr til minstemann også :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nja litt :-)

Gjør igrunn ikke det, men mest fordi jeg ikke har kommet over noe av intresse til en vettug pris:).. Betaler ikke over halv pris av ny pris for noe brukt..
Men selger veldig pent brukte ting, til "gi-bort" priser da :)

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Kjøper ikke så mye enda, for har arvet så spinnnvilt mye! Men brukt eller nytt, viktigste for meg er at vi har brukt for det.

Har fått flust av nye klær i gave og har kjøpt mye selv. Så ingen brukte klær her. Men vogna og stellekommoden ble kjøpt meget fint brukt.

Skal kjøpe brukt bilsete. Har mye fra første barnet også :) Eller har jeg ikke noe mot å kjøpe brukt så lenge det er PENT brukt og billig :)

Back
Topp